secricible schreef:Feit is dat ik wil weten of ik bepaalde rechten heb in deze of niet. Meningen heb ik wat minder aan als ik morgen weer bij de garage sta...
Dat weet ik wel. Maar toch denk ik dat je houding anders is als je de verschillende meningen leest. Jij bent degene die het best kan inschatten hoe de garagehouder zal reageren. Je bent nu eenmaal afhankelijk van die garagehouder en kan zelf niet beoordelen of het aan een andere of aan dezelfde sensor lag en zult moeten afgaan op wat hij zegt. Ik begrijp dat je je nu op zijn zachts gezegd, niet prettig voelt. Dat kan je morgen gebruiken bij die garagehouder. En in plaats van "wat zijn mijn rechten"...bij hem neerleggen," in hoeverre kunt u me tegemoet komen"? Ook zijn kant zie ik. Hij heeft werk verricht en voor dat werk wil hij betaalt worden.
Als je het kan opbrengen...ga niet in de aanval, maar probeer met hem tot een redelijke deal te komen.
En op je vraag terug te komen of je rechten hebt in dit geval...Er wordt beweerd dat we altijd recht hebben...maar ik lees niets , waarvan ik denk...ja, daar heb je recht op.
Maar misschien een andere Bokker wel. Dan heeft je vraag op Bokt toch nog zijn nut bewezen. Sorry, dat we tot nu toe wel met je mee denken, maar niet kunnen helpen.