De bijzondere wereld van de smartphone apps

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Equipro

De bijzondere wereld van de smartphone apps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 20:57

Ik ben heel benieuwd naar welke apps jullie vaak gebruiken. Ik heb een apple iPhone, maar heb het idee dat ik hem niet ten volle benut. Ik kom niet verder dan de standaard apps, en merk dat ik de meesten die ik download, niet eens gebruik :o

Wat is er nog meer mogelijk behalve het weer, mobiel bankieren en de verschillende "social media".

Welke zijn er super handig, verslavend of zelfs voor jullie onmisbaar???

Brand los!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:05

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:10

Bellatrix schreef:
[HTT] Android apps, welke zijn aanraders?

Weet alleen niet of een smartphone hetzelfde is als een android? :')

Android kan het besturingssysteem zijn van een smartphone. Maar iPhone werkt niet met Android maar met OS, dus die apps zal ze niet kunnen gebruiken. Maar wie weet vind ze er leuke dingen waarvan een vergelijkbare App bestaat voor haar iPhone.

Equipro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 21:13

Volgens mijn zijn van Apple en android verschillend. Ik heb de zoek functie gebruikt en kwam alleen een topic tegen over rollercoaster Apps???

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:16

Als je googled (op 'best apple apps' bijvoorbeeld) vind je veel sites met lijsten van hoog gewaardeerde Apple Apps. :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:18

De Appie! En natuurlijk whatsapp, soundhound, facebook app, pinterest app, ebay, flitsers, instagram, runkeeper, goodreads, Hi mb status, zaklamp (voor als je in het donker de pony's binnen moet zetten :P ), ns reisplanner, songpop, tv gids, rabobank, linkedin, twitter, flickr, facebook messenger en sleep as an droid. Dat is wat ik nu op m'n schermen heb staan. :P Android, dat wel, maar de meesten zullen ook voor iphone te vinden zijn.