Probleem met aanhalingstekens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Probleem met aanhalingstekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-12 08:25

Sinds een tijdje krijg ik iedere keer meteen 2 aanhalingstekens als ik de toets al 1 keer aanraak. Dan staat er dus dit: '' of dit: ""
Normaal typte ik dan die toets, dan een e en dan stond er een e met een streepje erop. Dat lukt nu dus ook niet meer. Sowieso is 't gewoon al irritant dat 'ie er steeds 2 tegelijk neerzet want nu moet ik er steeds 1 weghalen.
Ctrl + shift heb ik al geprobeerd, dat helpt niks. Dan komt 't er zo uit te zien: ´´ en: ``
Iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen?

manzano

Re: Probleem met aanhalingstekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 15:55

Dat heb ik ook!!! Kan nu ook geen leestekens op bijv. de e zetten ofzo, want dat werkt ook niet.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-12 18:29

Nee precies. Echt zo ontzettend irritant! Ik hoop echt dat er iemand is die kan helpen. Virusscanner heb ik er ook al overheen gehaald. Gegoogled heb ik ook al maar levert ook niks op.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-12 11:19

Ik ben erachter wat het was en ik raad iedereen die er ook last van heeft wel aan meteen actie te ondernemen. Van Ziggo kreeg ik gisteren een brief dat ik kennelijk een internetworm heb. Ik vond 't internet al ontzettend langzaam nadat ik terug kwam van vakantie... Ik woon in een studentenhuis dus dat kan dan overal vandaan komen natuurlijk.
Nou goed. Zelf heb ik met de Emsisoft Emergency Kit de problemen verholpen. De virusscanner van Microsoft zelf vond iedereen wel wat maar deed er verder niks mee en een scanner van Malwarebytes Anti-Malware vond de worm niet.
Via google kun je die van Emsisoft zo vinden en installeren. De diepe scan uitvoeren, ondertussen niks met je pc doen, als de scan afgelopen is alles selecteren en verwijderen. Als 't goed is, doen je aanhalingstekens het dan ook weer gewoon!
De worm die ik had trouwens is er een die je wachtwoorden steelt als het ware. Ook van internetbankieren bv! Vandaar dat je het echt zo snel mogelijk moet verwijderen.
Nu weet ik uiteraard niet 100% zeker dat die dubbele aanhalingstekens nou echt verband houden met die worm, maar ik vind het wel toevallig dat dat met die aanhalingstekens weer normaal doet precies nadat ik die worm heb verwijderd.

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 11:20

Oh dit heb ik ook een tijdje gehad! Het is nu weer over gelukkig. Jeetje, ik wist niet dat het zo'n worm was. Mijn computer deed sowieso vreemd dus ik heb zo'n hele scan met Norman gedaan en sindsdien doen de aanhalingstekens weer normaal. Maar Google Chrome doet nog steeds raar, 9 van de 10 keer laadt hij de pagina niet of hij is heel erg traag. Ik ben nu maar overgestapt op IE.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-12 11:22

Nou ja nogmaals, ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen dat het door die worm kwam van die aanhalingstekens.

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 11:23

Nee, maar het was wel een irritant probleem :+ . Ik hoop dat het de worm niet was ;) , maar in elk geval is hij nu weg.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 11:32

Bedankt voor de tip. +:)+