Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben dr inmiddels uit dat ik gewoon 500MB neem, ik denk dat ik het met 200 net niet ga redden dus dan speel ik maar op safe. Voor die 5 euro extra maakt dat ook niet meer uit.
, ja ik heb dr al heel veel over gelezen en filmpjes bekeken, maar vind het jammer dat er nog weinig bekend is over hoe hij in gebruik is in het dagelijks leven..
. Mijn hele Samsung Galaxy S is bijna net zo groot als alleen het scherm van de SIII
.
.
.
. EllaBellaah schreef:Ik zag dat je bij vodafone er zo'n basispakket bij krijg met oordopjes, oplader en hoesje. Heb jij er die niet bij gekregen?
Weet iemand al hoe hij is in gebruik? Makkelijk, ingewikkeld, typt hij fijn etc?
Hoor van veel mensen dat ze de plastic behuizing er nep uit vinden zien, op foto's vind ik dat heel erg meevallen, maar is dat in het echt ook zo?
EllaBellaah schreef:Ik zag dat je bij vodafone er zo'n basispakket bij krijg met oordopjes, oplader en hoesje. Heb jij er die niet bij gekregen?
Weet iemand al hoe hij is in gebruik? Makkelijk, ingewikkeld, typt hij fijn etc?
Hoor van veel mensen dat ze de plastic behuizing er nep uit vinden zien, op foto's vind ik dat heel erg meevallen, maar is dat in het echt ook zo?
. Ik vond de S er ook niet goedkoop uit zien eigenlijk. In gebruik schijnt hij weinig af te wijken van de voorgangers maar ik heb 'm zelf dus nog niet in gebruik. Morgen pas (vanavond crossles dus laat thuis)