[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 23:22

JCDJK schreef:
poes schreef:
nog geen Iphone terug... Hij had er uiterlijk vandaag moeten zijn. Jongens toch.


Heb je hem inmiddels al?


Ja. Was nog een gedoe.

Foto van barst gemaakt en gemaild. Klote.

eilleen333

Berichten: 12844
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 18:33

Bestaan er voor de iPhone 6s en de 7 nog screenprotectors van plastic? Ze zijn tegenwoordig allemaal van “gehard” glas. Die van mijn moeder chipt spontaan af en de mijne is in 1000 stukjes nadat mijn telefoon van de bank op de vloerbedekking viel. Erg vermoeiend, vroeger stuiterde hij over de stalgang en was er niets aan de hand...

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 20:01

Bij Amac hebben ze ook gewone van Belkin die ze plaatsen voor je.
Zijn hele fijne vind ik persoonlijk.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18153
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 08:41

Weet iemand of er iets aan de hand is met de iBooks app? Ik wil een boek lezen op mijn telefoon ma dat gaat niet. Terwijl ik er net 1 uit heb >;)

cynthiar
Berichten: 4466
Geregistreerd: 08-03-05

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 11:29

Bij mij doet ie het gewoon.

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 11:32

poes schreef:
JCDJK schreef:


Heb je hem inmiddels al?


Ja. Was nog een gedoe.

Foto van barst gemaakt en gemaild. Klote.

En hoe liep/loopt dit verhaal verder -O-

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18153
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 21:01

cynthiar schreef:
Bij mij doet ie het gewoon.


Thanks, dan ligt het aan mijn telefoon denk ik. Hij doet het nog steeds niet. Krijg de omslag van het boek te zien, kan het openen en zie wel een inhoudpagina maar dat was het dan.

Dorus

Berichten: 13219
Geregistreerd: 06-04-04

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 23:06

Ligt het mss aan het boek zelf?

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18153
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 23:20

Dorus schreef:
Ligt het mss aan het boek zelf?


Nee, hij doet het bij alle nieuwe boeken die ik wil openen en ook bij een boek dat ik net uit heb. Ik snap er niks van.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 03:43

Kido schreef:
poes schreef:


Ja. Was nog een gedoe.

Foto van barst gemaakt en gemaild. Klote.

En hoe liep/loopt dit verhaal verder -O-


Ik zit aan mijn derde senior advisor en heb inmiddels 4u aan de telefoon gehangen. Het is inmiddels ook duidelijk dat iPhone een topproduct is, zonder gelijke. Daarom betalen we veel te veel voor hun product en slikken we de slechte service.

Of.

Aan de hand van mijn foto van de haarscheur hebben zij nu gezien dat deze al bestond voor verzenden :roll:

We zijn nog in gesprek. Echt super slecht. Uiteraard is dat ding tijdens transport beschadigd maar zij geven dit niet toe en plots blijkt dit ook mijn eigen risico te zijn. Had ik dat geweten, was de telefoon lekker naar de winkel van aankoop gebracht, dan hadden zij hem fijn op HUN risico kunnen opsturen.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18153
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 08:28

balance schreef:
Dorus schreef:
Ligt het mss aan het boek zelf?


Nee, hij doet het bij alle nieuwe boeken die ik wil openen en ook bij een boek dat ik net uit heb. Ik snap er niks van.


Opgelost. Boek nogmaals naar mezelf verzonden. Misschien een tip voor de toekomst ;). Jullie in elk geval bedankt.

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 09:54

poes schreef:
Had ik dat geweten, was de telefoon lekker naar de winkel van aankoop gebracht, dan hadden zij hem fijn op HUN risico kunnen opsturen.

Ook daar had je nu deze discussie gehad tenzij je een foto voor opsturen had gehad.
Opsturen is altijd eigen risico helaas en zeker bij dit soort ‘grapjes’ schuiven ze maar wat graag de schuld in de schoenen van de andere partij.
Als je bv een rechtsbijstand had kon je die om advies vragen of soms helpt dat benoemen al een beetje.

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 20:15

Weten jullie waarom het Bluetooth en/of WiFi icoontje in het menutje wit wordt eens je het uitzet en zegt: uitgeschakeld tot morgen?
Je kunt het dan wel weer gewoon aanzetten.
Ik heb geen update gedaan en niet met instellingen geprutst dus snap niet waar dit nu plots vandaan komt.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 00:56

Kido schreef:
poes schreef:
Had ik dat geweten, was de telefoon lekker naar de winkel van aankoop gebracht, dan hadden zij hem fijn op HUN risico kunnen opsturen.

Ook daar had je nu deze discussie gehad tenzij je een foto voor opsturen had gehad.
Opsturen is altijd eigen risico helaas en zeker bij dit soort ‘grapjes’ schuiven ze maar wat graag de schuld in de schoenen van de andere partij.
Als je bv een rechtsbijstand had kon je die om advies vragen of soms helpt dat benoemen al een beetje.


Wat je nu zegt hebben ze mij in 4u45 min nooit gezegd dat opsturen eigen risico is.

Maar.

Na veel gedoe wordt de telefoon opnieuw opgehaald en nu is de afspraak dat als er geen waterschade of vorige reparaties door derden zijn, het ding kosteloos gemaakt wordt. Voorlopig eindelijk even goed nieuws dus.

_Judith

Berichten: 3943
Geregistreerd: 09-05-06

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 16:27

Hallo, hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen. Ik had laatst nadat ik mijn iPad geüpdatet had als ik vanaf rechts over het scherm veegde dat ik de muziek half op het scherm had. Nu is het echter ineens weg? Ondertussen was ik er redelijk gewend aan geraakt, dus vind het erg vervelend dat het nu weer weg is. Iemand tips? Bij instellingen -> multitasking en dock staat alles overigens aan..

cynthiar
Berichten: 4466
Geregistreerd: 08-03-05

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 19:15

Als hij onder in je dock staat kan je hem naar de zijkant schuiven.
Dus opklikken en naar de zijkant schuiven.

Dorus

Berichten: 13219
Geregistreerd: 06-04-04

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 00:01

Mijn telefoon en tablet zijn beide ingesteld op Engels, tevens is mijn Facebook account ingesteld op Engels. Desondanks krijg ik sinds een paar dagen de notificaties van Facebook in het Nederlands. Iemand enig idee hoe dit kan? En belangrijker, hoe ik dit kan veranderen?

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 08:33

Ik krijg weleens: '(persoon) has tagged you in a bericht'

Dorus

Berichten: 13219
Geregistreerd: 06-04-04

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 10:23

Ik krijg melding al "heeft een opmerking geplaatst" of iets dergelijks. Rete irritant, temeer ik echt niets in het Nederlands ingesteld heb staan. Buiten eventuele echt Nederlands apps die alleen in het Nederlands beschikbaar zijn.

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 10:48

Woon je wel in Nederland? Want als het goed is kun je alleen de Nederlandse App Store bereiken vanaf hier en heb je in feite dus de Nederlandse versie van de Facebook app, puur door je locatie.

Dorus

Berichten: 13219
Geregistreerd: 06-04-04

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 10:55

Ja ik woon in Nederland, maar mij app heeft altijd in het Engels gewerkt, in navolging van de Engelse instellingen van mijn telefoon, iPad en Facebook account. Enkel sinds de laatste update komt hij met die stomme Nederlandse meldingen. En ook alleennin m'n notification centre, zodra ik de app open is alles gewoon in het Engels.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 10:59

Ik heb een vervangtelefoon gekregen. Eind goed al goed dus. Al hou ik er wel een wrang gevoel bij. Ik heb heel lang moeten zeuren voor er wat gebeurde.

WillemYntJee
Berichten: 6305
Geregistreerd: 16-02-05
Woonplaats: Ljouwert

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 10:36

Iemand een idee hoe ik mijn geheugen wat kan inperken? Een groot deel is documenten etc en ik heb al wat gegoogled en geprobeerd maar nog steeds is ie bijna vol, terwijl ik er echt niet veel apps op heb staan.

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:17

poes schreef:
Ik heb een vervangtelefoon gekregen. Eind goed al goed dus. Al hou ik er wel een wrang gevoel bij. Ik heb heel lang moeten zeuren voor er wat gebeurde.

Jammer dat het zo moest idd wel fijn dat je toch gelijk heb gekregen.

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 20:56

Ik vroeg me af of meer mensen dit soort irritaties hebben. Ik heb een Macbook en een Mac Mini. Beide apparaten willen nog weleens iTunes activeren als ik op het pauzeknopje druk op mijn oordopjes. Dat is opzich prima als ik niet naar Spotify aan het luisteren was en me mal schrik omdat er opeens 2 liedjes door elkaar afspelen.

Is dit misschien uit te zetten? Dat iTunes niet meer reageert op het gebruik van de afstandsbediening op oordopjes? Het erge is zelfs dat als ik iTunes 'stop' en mijn scherm open heb op Spotify hij het nog weleens wil doen. Leidt tot ernstige ergernissen. :+