Troubles zijn nog laaaang niet over met die stomme kaart. Het probleem: ik kan wel in -en uitchecken, maar de conducteur kan mijn kaart niet lezen. Ik heb gebeld met de helpdesk en na een zeer onvriendelijke vrouw aan de telefoon gehad te hebben, is de volgende stap naar een balie om te kijken of de kaart defect is. Ze gelooft het eigenlijk niet, want in -en uitchecken wel kunnen en de conducteur die hem niet kan lezen is onmogelijk. Jah, en? Ik vroeg gelijk maar wat ik moest doen om een nieuwe kaart te krijgen.... en dat is de kaart opsturen en ondertussen betalen. Jaahh, daaaag ik ga niet betalen voor iets waar ik niet aan kan doen he. Iemand wel zijn geld teruggehad? En zoja hoe? Ik heb geen vertrouwen in de helpdesk, want ze hebben ook al eens mijn kaart geblokkeerd terwijl ze mijn zus haar kaart moesten blokkeren...en toen mocht ik ook dokken.....
Hellup!
Amyyy
Geplaatst: 23-01-12 19:24
verwijderd
Laatst bijgewerkt door Amyyy op 27-09-23 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt
IndyVanity
Geplaatst: 24-01-12 20:37
Ik heb dus precies hetzelfde probleem!!! kan zelf wel in en uitchecken, maar de conducteur kan mijn kaart (soms) ook niet lezen heb al een paar keer bijna een boete gehad, dus ik moet echt een nieuwe! maarja dat schijnt een paar weken te duren en aangezien ik minimaal 3 uur per dag moet reizen, wordt dat nogal een heel duur grapje
Even een update, ik ben bij een balie geweest. Het antwoord: 'de kaart is niet defect hoor, ik kan hem gewoon lezen'. Dusss..... we gaan het maandag gewoon nog een keer proberen haha!