Ik kreeg net de melding dat mijn avatar een virusmelding zou geven. ik heb hem zelf niet op een andere pc met andere beveiliging en ik upload al jaren via dezelfde uploadsite. Vroeger was dat Lycos dat is jaren geleden samen gegaan met Multimania en geeft normaal geen problemen.
Wat is daar aan te doen, ik heb ook al bij hun het probleem gemeld trouwens. Ik hoop niet dat het beekend een andere uploader omdat ik deze eindelijk doorheb na jaren.
Als ik de avatar naar mezelf stuur krijg ik geen foutmelding. Ik post nu alleen even hier en zet mijn avatar nu terug. Als er problemen zijn graag even melden in dit topic.
Nee dit is een andere avatar. Toen ik hem weer terug wilde zetten en grote melding vector nog iets in rood op bokt. Op andere sites kan ik hem wel weghalen en weer terugzetten. Dit is een anndere foto van dezelfde site.
raar dus omdat er verder weinig gebeurt op mijn upload stukje. Af en toe komt er een foto bij en gaat er een af. Ik ga eens kijken asl ik hem daar weggooi en opnieuw eropzet weer.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-11 23:08
een andere avatar op een andere manier geupload. Kijke of die een melding geeft.
Daarnaast hoor ik net dat ook mijn profiel er geen zin in heeft opeens met normaal doen. Dat wordt nog even puzzelen dan.'
Ik zie dat de uploader die ik gebruik als Tripod Lycos op bokt nog tussen de uploaders staat die is dus nu multimania
Is de melding nu weg uit mijn profiel? Op de een of andere manier was in de foto aanwijzing multimania terugverandert in lycos. Dat is nu weer terug gezet. Nog niet alle foto's doen wat ze moeten doen maar het belangrijkste si of de melding nu definitief weg is.