Ik heb vanmiddag een nieuwe telefoon gekocht, er zat een kaart bij van vodafone maar wil mijn huidige kaart (nummer) behouden. Zelfde provider, maar dat werkt blijkbaar toch niet. Dus ik denk dat hij dan toch simlock vrij gemaakt moet worden. Nu vind ik allemaal websites en blijkt dat dus via internet te kunnen, maarja ik ben altijd een beetje wantrouwend. Heeft iemand hier misschien al ervaring mee (betrouwbare website oid)?
Je hebt wss een Prepaid Vodafone telefoon gekocht & een abbonement van Vodafone. Er schijnt hier zelfs een verschil te zijn bij providers. Wij zeggen altijd dat we niet zeker weten of een abbonement daadwerkelijk werkt in een prepaid 'locked' toestel, precies om deze reden.
Overigens - als je je telefoon simlock vrij laat maken is er een redelijk grote kans dat je garantie vervalt, dus ook dat zou ik even controleren als ik jou was. Weet niet waar je de telefoon gekocht hebt? Maar controleer even je bon of de telefoon überhaupt wel teruggebracht mag worden eventueel.