Imovie selectie plakken in gebeurtenis, hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Imovie selectie plakken in gebeurtenis, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-11 11:55

Hallo,

Ik moet nu een film van bij elkaar zown 1,5 uur/2 uur, uitpluizen en daar bruikbare stukjes uit halen.
Ik heb daarvoor verschillende gebeurtenissen gemaakt, met verschillende namen.
Ik moet namelijk verschillende gedragingen van dieren op de film hebben en die later presenteren.
Maar nu heb ik dus een stukje uit de film die ik kan gebruiken (die hele film heb ik dus al in imovie staan ook), die selecteer ik, en wil em dan naar een gebeurtenis slepen, bijv. Territoriumgedrag Leeuw.
Maar dan zegt ie dat ie het héle fragment gaat overzetten daar naartoe!! Dat betekent dus dat hij de half uur van dat ene fragment, over gaat zetten, en dan ben ik em dus ook meteen kwijt, want ik wil ook nog meer stukjes uit dat fragment halen van andere gedragingen.
Als ik de selectie plak in een gebeurtenis, daar bovenaan, dan blijft ie er ook bij andere gebeurtenissen staan, en als ik dan een andere gebeurtenis wil bewerken moet ik die weghalen, anders komt alles bij elkaar. Ik wil em dus onderaan hebben staan.

Tis beetje warrig verhaal en moeilijk uitleggen,

Maar wie weet hoe ik een kleine selectie kan kopiëren en plakken in andere gebeurtenis?
Hij moet het per gebeurtenis bewaren en ik moet ook per gebeurtenis gewoon kunnen bewerken en met overgangen enzo, en dat t bewaard blijft.