Het enige wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn de tassen van crumpler maar die zijn volgens mij niet zo stevig als een normale cameratas (bovendien is het daar eigenlijk ook nog zo aan af te zien dat het een cameratas is) of het kost zo 150 euro of meer. Dat vind ik dat ook weer een beetje veel. Zijn er voor onder een euro of 80 ook goede cameratassen te vinden die er niet direct uitzien als camera tas? (liever niet spuuglelijk
) 

. Dat zie je toch meteen ze zijn allemaal zo stijf en dik aan de buitenkant, ik snap dat dat je die voering nodig hebt maar bij bijv mijn laatste laptoptas zit dat gewoon binnenin en de tas eromheen is zeg maar groter/losser waardoor je dat niet ziet. Daar ga ik itt mijn oude laptop tas zo 's avonds mee overstraat omdat het niet zo opvalt, mijn oude laptoptas (rugzak) zag er een beetje uit als de meeste cameratassen op zich is het model niet raar ofzo maar je ziet direct aan de stof en postering dat er iets van apperatuur in vervoerd moet worden. Ik wil liever iets waarbij je dat van buiten niet ziet.