Samsung Ch@t 335.. wifi ? Ik snap der niets van.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Samsung Ch@t 335.. wifi ? Ik snap der niets van.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 20:07

Hallo bokkers!
Ik .. degene die zoooo technisch is :=

Nee grapje. Ikkeh heb moeite met mijn samsung chat

Een Samsung Ch@t 335 heeft WPA 2 .. en onze pc heeft WPA PSK ofzoiets.
dus die pakt hem niet.

Hoe moet ik dit doen?! :S

Luclu

Woonplaats: Bosjesland, in de dozevilla, aan de koekiemonsterstraat met iloon, annie enn juudje <3

Re: Samsung Ch@t 335.. wifi ? Ik snap der niets van.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 20:22

Sorry.. Geen idee... :o

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 20:23

ik heb ook de samsung chat maar bij mij deed hij het wel gewoon alleen de wifi valt heel snel uit

SamsungWcare

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 13:52

Beste Elin_,

WPA is een systeem om veilige draadloze netwerken (wifi) op te zetten. Het verschil tussen de systemen WPA2 en WPA PSK, is dat de WPA PSK een pre-shared keymode heeft. Dit houdt in dat er een wachtwoord staat voorgeprogrammeerd in de router die je dient in te vullen wanneer je een apparaat wilt verbinden. De WPA2 beveiliging is een later uitgebracht systeem dat het mogelijk maakt om een eigen wachtwoord in te stellen. In principe is het mogelijk om een verbinding te leggen tussen de apparaten met deze verschillende systemen.
Wij adviseren jou om het wachtwoord van de router in te voeren wanneer jouw telefoon hierom vraagt.
Houd er rekening mee dat het wachtwoord hoofdletter gevoelig is. Het is mogelijk dat jouw toestel de eerste letter van het wachtwoord als hoofdletter herkent. Indien dit bij jou een kleine letter hoort te zijn, dien je er op te letten dat je de eerste letter weer klein maakt, voor je het wachtwoord bevestigd.

Groetjes,

Sammy
Samsung Webcare
www.samsungworld.nl

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 20:20

Helaas lukt het nog niet.. meer mensen ???

harmony12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 22:29

je moet het netwerk kiezen en dan het wachtwoord invullen ;)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 22:30

Wanneer gaat het zeg maar fout? Doet hij het op bv. openbare wifi spots wel?

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 22:43

sim0ne11 schreef:
je moet het netwerk kiezen en dan het wachtwoord invullen ;)

zo ver was ik zelf ook nog wel :')

maar als ik dat gedaan heb , dan staat er dat de verificatie (?) is mislukt
En als ik op mijntel. kijk zie ik dat er WPA 2 staat ,maar op het internetkastje sstaat WPA PSK en daar dan het ww achter ,maar nergens WPA 2..

SamsungWcare

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 11:51

Beste Elin_,

De stappen die je dient te ondernemen om van Wifi gebruik te maken zijn als volgt:
Je gaat op jouw toestel naar Menu > Instellingen > Draadloos & Netwerk > Wi-Fi instellingen. Hier vink je aan dat je de Wi-Fi wilt inschakelen. Vervolgens gaat jouw toestel zoeken naar alle beschikbare verbindingen. Je kiest de verbinding waarmee je jouw toestel wilt koppelen. Hierna vraagt jouw toestel om een wachtwoord. Je vult het wachtwoord in en klikt op "Verbind". Vervolgens zal jouw toestel verbinding hebben met Wi-Fi. Houd er rekening mee dat het toestel de eerste letter automatisch als hoofdletter neerzet. Indien dit een kleine letter hoort te zijn, dien je deze aan te passen voor je op "Verbind" klikt.

Mocht het niet mogelijk zijn om de verbinding te maken, adviseren wij jou om jouw toestel te verbinden met een open netwerk bij jouw in de buurt of in een ander Wi-fi gebied. Dit is om uit te sluiten dat er een defect is aan jouw toestel.

De afkortingen WPA2, WPA PSK en WEP hebben allemaal betrekking op het technische gebeid van Wi-Fi. Deze termen geven de beveiligingsystemen aan, maar er hoeft hierin niks aangepast te worden om gebruik te maken van Wi-Fi.

Groetjes Sammy
Samsung Webcare
http://www.samsungworld.nl