Samsung chat mobiel. Goed??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PanamaD

Samsung chat mobiel. Goed??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 17:29

Hallo bokkers,

Van een vriendin wil ik haar mobiel overnemen. Het is een samsung Chat. Maar mijn vraag is, zijn die mobiels wel goed eigenlijk? Voordat ik die mobiel overneem en na een week of 2 het niet meer doet. :') Ik hoop dat jullie, jullie ervaring kan vertellen over deze mobiel. En wat is eigenlijk de minimale prijs om over te nemen? Het is zonder kaartje (waar alles op staat o.a. je nummer)want heb die zelf gewoon, met hoesje, mobiel heeft 1 lichte kras op het scherm omdat die gevallen is maar doet het nog goed en ze heeft de mobiel ongeveer een maand. Zij zelf wilt er €50,- voor.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! _/-\o_

Doeii! Suus

Dniekje

Re: Samsung chat mobiel. Goed??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 17:33

ik heb m ook, telefoon werkt perfect is al 10000 x gevallen en doet het nog steeds goed. je kunt er alleen wel weinig mee, wifi zit er op en daar houd het ook mee op. vind 50 euro wel veel te veel want je kunt ze nieuw al voor 70 kopen.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 17:39

Oke dankje wel! Ik zal vragen of de prijs naar 40 kan. Is dat dan een beter bedrag? Internet hoeft van mij ook niet want ik waardeer zelf het geld steeds op. Het is voor mij meer voor het smse en bellen:) Kan dat trouwens, een simkaartje erin die je zelf elke keer weer geld op waardeert?

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 18:13

als de telefoon simlock vrij is dan kan elk kaartje er in. als je er alleen mee wilt bellen/smsen zou ik eens gaan kijken bij kijkshop oid, zat nieuwe telefoons voor dat geld! :)

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 18:44

Warschijnlijk heeft ze die mobiel gekregen via zoon abonnement. Me vader zegt dat het toestel dan maar rond de 20 euro waart is. Heel erg bedankt voor je reactie:) Ik ga voorstellen dat ik de mobiel rond 20, 25 of zelfs 30 euro wil overnemen omdat ie niet meer waart is.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:43

Ik heb ook deze mobiel (nu half jaar oud) en als ik hem laat vallen ligt die zo ongeveer uit elkaar. :P
Verder het internet (wifi) is niet optimaal, veel internetpagina's (waaronder bokt) doet die niet goed. Bellen en smsen gaat wel goed en hij typt verder wel oké. Zeker voor een mobieltje voor onder de 100 euries is het een leuk ding, maar je moet er niet teveel van verwachten.

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 16:24

och ja, dat uit elkaar vallen, hoe herkenbaar :') als ik 'm 1x laat vallen ligt idd de achterkant eraf, en de batterij eruit, en vervolgens moet je tijd en datum weer opnieuw instellen.

dat over internet kwam nog niet eens in me op, maar idd heleboel pagina's kan je niet normaal openen.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-11 17:05

Heel erg bedankt. Haha uit elkaar vallen doet mijn mobiel nu ook al :j Maar ze heeft er een hoesje omheen dus zal dat mee vallen.
Helaas gaat de koop niet door. Ik (en me vader) vind €50,- te veel voor een gebruikt toestel dat ze waarschijnlijk gekregen heeft bij een abbo.

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 17:41

heel slim van je ! succes met het uitzoeken van een nieuwe tel :)

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 18:41

Op verzoek hier een slotje.