Uiteraard zijn ook in dit topic de Bokt-regels van kracht: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels
Het vorige topic vind je hier:
Cindyrella @ [HTT] HTC Telefoons
Veel plezier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cruesli schreef:Vandaag introduceerde HTC een speciale editie van de Sensation, het huidige toptoestel van HTC. De Sensation XE is het eerste resultaat van de samenwerking met Beats, die deze zomer aangekondigd werd. Bij de Sensation XE worden namelijk geleverd met in-ear hoofdtelefoons van Beats, genaamd urBeats. Wanneer deze gebruikt worden met de Sensation XE, schakelt het toestel automatisch over naar het bijpassende urBeats-audioprofiel. De hoofdtelefoons hebben knopjes waarmee je bijvoorbeeld nummers kunt overslaan, maar ook de telefoon kunt opnemen. Het uiterlijk van het toestel is aangepast op Beats. Achterop staat het logo van het merk en er zijn rode accenten aangebracht op het toestel. Ook de navigatieknoppen lichten nu rood op. Naast de uiterlijke kenmerken, zijn er intern ook wat dingen veranderd.
Zo beschikt de HTC Sensation XE over een batterij met een grotere capaciteit, namelijk 1730mAh. Daarnaast is draait de dual-core processor nu op 1,5GHz, dat is de normale kloksnelheid voor de processor die in de Sensation zit.
laura_power schreef:een vraagje, ik heb de HTC sensation, en die valt af en toe nog wel is uit !!
terwijl ik hem pas 3 maanden heb.......... gewoon zomaar ineens.
soms valt ie uit op het moment dat ik de camera aantik, dan is het ineens zwart scherm..
moet ik bellen/naar de winkel? ik heb een verzekering