HTC Telefoons - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SanderD

HTC Telefoons - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-11 17:03

Cindyrella

Re: HTC Telefoons - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:11

Vraagje...

Ik heb een HTC Desire HD, waarop ook whats app is geinstalleerd. Werkt keurig opzich, maaaaar: voorheen stonden de profielfoto's die ook in mijn contacten lijst staan, voor de naam bij de what's app contacten. Van de één op andere dag, zie ik die fotootjes dus niet meer bij Whats app. Hoe kan dat, alles is nog wel gewoon gekoppeld! Vond het wel handig en wel leuk die foto's erbij!!

Wat trouwens ook weleens gebeurd, soms zijn mijn laatst gemaakte foto's ineens verdwenen uit mijn foto album. Na opnieuw opstarten zijn ze ineens weer terug! Raar toch?

Wat kan dit zijn en wie heeft tips om het op te lossen (opnieuw opstarten werkt bij het whatsapp probleempje dus niet)

Alvast bedankt! Groetjes Jorien

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:27

volgens mij kan je zelf fotos instellen bij je contacten van whatsapp tenminste dat is wel zo bij mijn wildfire S.

iemand waarvan de telefoon ook zo heet word bij het opladen ?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:43

Cindyrella, had je bij iedereen een foto? Ik heb ook een Desire HD, maar bij heel veel mensen geen foto...

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:46

Ik kan bij whats app geen foto's zelf instellen!
Foto's werden automatisch overgenomen via hyves of facebook koppelingen, of via een zelf ingestelde foto in contactenlijst.

@Destination: Niet bij iedereen, maar ziz wel bij de gene die facebook en hyves hebben. Als mensen hun hyves of facebook profielfoto veranderden, veranderde deze ook bij whats app. Van een op andere dag bijna alle foto's weg. Nu ik me bedenk, zijn alleen de facebook foto's niet meer zichtbaar in whats app. Wel in mijn contactenlijst van de telefoon.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:50

Ah, ok! :)
Ik heb nog wel gewoon foto's, heb je niet toevallig een update van WA geïnstalleerd?

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 18:10

Hmmm zou inderdaad kunnen dat ie pas een update heeft gehad.. of facebook?!!! EEns denken of dat het misschien kan zijn...
Dan nog weet ik geen oplossing trouwens!

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 18:30

Bij mij komen de foto's inderdaad van Facebook.

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 20:30

Jullie ook problemen met de update van Facebook? Bij mij update hij mijn nieuwspagina, profiel en meldingen niet meer. Heb de update nu maar verwijderd en nu werkt alles weer maar is hij weer veel trager.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 06:15

Ugh, mijn facebook app is nu ook veranderd, net als de internetpagina. Heb ik speciaal een lijst aangemaakt zodat ik al die zooi (zoals topstories) niet meer zie... kun je nergens bij die lijst in je facebook app. Vreemd.

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:34

Denk inderdaad dat het door de facebook update komt!! Hoop dat ze die snel weer updaten en al die buggs eruit halen!

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 17:05

heb ook een vraag, heb de HTC desire HD

gisteren gooide hij me ineens van internet af, terwijl álles op vol bereik stond. (dwz netwerk vol bereik, WiFi via thuisnetwerk op vol bereik)

Heb mijn telefoon 3 keer opnieuw opgestart en nog deed hij het niet en íneens pakte hij het na een uur weer op. Hij heeft het gedaan tot vanmorgen en toen gooide hij me er ook af... wederom hetzelfde verhaal. Heb hem één keer opnieuw opgestart en toen deed hij het weer...

Iemand bekend met dit probleem? (mijn zusje zegt het ook wel eens te hebben, die heeft dezelfde telefoon en onze provider is KPN)

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 17:44

Heb daar gelukkig geen ervaring mee.
Ik heb de HTC Legend en deze is toch langzamer met internetpagina's laden dan de Samsung van mijn vriend. Net een andere browser erop gezet (Dolpin) en het lijkt te bevallen.
Ook Goggles erop gezet. Maar daar moet ik nog mee aan de slag. Het idee is wel erg leuk.

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 17:46

een vraagje, ik heb de HTC sensation, en die valt af en toe nog wel is uit !!

terwijl ik hem pas 3 maanden heb.......... gewoon zomaar ineens.
soms valt ie uit op het moment dat ik de camera aantik, dan is het ineens zwart scherm..

moet ik bellen/naar de winkel? ik heb een verzekering :j

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 18:00

Ik lees hier even mee! 7 okt komt de HTC Sensation XE uit en ik heb m al ge pre-orderd ;) Dus kan niet wachten!

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 18:47

oee leuk, het nieuwere broertje van mijn mobiel. wat is er anders aan?! :D

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 19:37

Vandaag introduceerde HTC een speciale editie van de Sensation, het huidige toptoestel van HTC. De Sensation XE is het eerste resultaat van de samenwerking met Beats, die deze zomer aangekondigd werd. Bij de Sensation XE worden namelijk geleverd met in-ear hoofdtelefoons van Beats, genaamd urBeats. Wanneer deze gebruikt worden met de Sensation XE, schakelt het toestel automatisch over naar het bijpassende urBeats-audioprofiel. De hoofdtelefoons hebben knopjes waarmee je bijvoorbeeld nummers kunt overslaan, maar ook de telefoon kunt opnemen. Het uiterlijk van het toestel is aangepast op Beats. Achterop staat het logo van het merk en er zijn rode accenten aangebracht op het toestel. Ook de navigatieknoppen lichten nu rood op. Naast de uiterlijke kenmerken, zijn er intern ook wat dingen veranderd.
Zo beschikt de HTC Sensation XE over een batterij met een grotere capaciteit, namelijk 1730mAh. Daarnaast is draait de dual-core processor nu op 1,5GHz, dat is de normale kloksnelheid voor de processor die in de Sensation zit.
;)

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 19:40

cruesli schreef:
Vandaag introduceerde HTC een speciale editie van de Sensation, het huidige toptoestel van HTC. De Sensation XE is het eerste resultaat van de samenwerking met Beats, die deze zomer aangekondigd werd. Bij de Sensation XE worden namelijk geleverd met in-ear hoofdtelefoons van Beats, genaamd urBeats. Wanneer deze gebruikt worden met de Sensation XE, schakelt het toestel automatisch over naar het bijpassende urBeats-audioprofiel. De hoofdtelefoons hebben knopjes waarmee je bijvoorbeeld nummers kunt overslaan, maar ook de telefoon kunt opnemen. Het uiterlijk van het toestel is aangepast op Beats. Achterop staat het logo van het merk en er zijn rode accenten aangebracht op het toestel. Ook de navigatieknoppen lichten nu rood op. Naast de uiterlijke kenmerken, zijn er intern ook wat dingen veranderd.
Zo beschikt de HTC Sensation XE over een batterij met een grotere capaciteit, namelijk 1730mAh. Daarnaast is draait de dual-core processor nu op 1,5GHz, dat is de normale kloksnelheid voor de processor die in de Sensation zit.
;)

dat valt ook nog wel mee, mijne viel net weer uit :s terwijl die gewoon aan de oplader lag :o

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 22:41

Hoi allemaal,

Ik heb de htc hd2 van mijn zusje 'gekregen'!
Volgende maand mag ik een ander toestel kiezen.
Alleen staat hier windows op, en geen android.
Dus dat ga ik morgen even laten checken/verhelpen door iemand die er wel verstand van heeft :')!

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 11:30

Ben tot nu toe erg tevreden over Dolphin, pagina's worden veel sneller geladen en handig dat je net als op de computer tabbladen hebt. Daarbij kan je snel een pagina voor en achteruit door een symbool te tekenen. Klikt gek maar werkt erg gemakkelijk.

_Svadie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 13:50

Vraagje hier, heeft iemand ervaring met het installeren van een custom rom op de HTC sensation?

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:22

laura_power schreef:
een vraagje, ik heb de HTC sensation, en die valt af en toe nog wel is uit !!

terwijl ik hem pas 3 maanden heb.......... gewoon zomaar ineens.
soms valt ie uit op het moment dat ik de camera aantik, dan is het ineens zwart scherm..

moet ik bellen/naar de winkel? ik heb een verzekering :j

Ik zou naar de winkel terug gaan, kunnen zij je hier niet helpen zou ik bellen.
Is wel erg raar dat hij na 3 maanden al raar gaat doen, hoort niet.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 18:29

Crap! Volgens mij is het oor speakertje van mijn telefoon kapot. Ik hoor mensen niet meer, tenzij ik ze op de luidspreker zet (wat weer via de speaker op de achterkant gaat).

Gezeik...moet ik weer met dat ding naar de hi winkel enzo :\

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:38

Hey!

Ik ben van plan een HTC telefoon + abo te nemen. En ik vraag me ten eerste af of men hier een beetje tevreden is over de Wildfire.. Ten tweede hoopte ik dat iemand hier me precies kan vertellen wat voor databundel geschikt is voor mij, want ik snap er echt niks van :P
Ik doe niet aan facebook, twitter, what's app en dat soort ongein. Internet wil ik alleen om mijn e-mail/banksaldo te kunnen checken, te pingen en af en toe 9292'en of google maps raadplegen. Wie helpt me :+

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 18:06

Magrathea, pingen wil al niet met een HTC, dat wil alleen met een Blackberry. Mijn vriendin heeft ook een Wildfire, maar persoonlijk vind ik hem nogal klein