Ik had een abonnement van 500 mb/maand. Nu had ik em daarna, zeker in de eerste dagen, niet zoveel gebruikt, maar wel even geprobeerd te skypen met mijn ouders. (max. 8 minuten, en het skype werkte niet eens met de dongel)
Wat we wel raar vonden is dat hij het verbruik van het internet via de dongel niet juist aangaf. De ene dag gaf hij 270 mb verbruik aan (kon helemaal niet dat ik al zoveel verbruikt had), en de andere dag gaf hij 40 mb aan of een ander getal (0 of 2 ofzo).
Nouja, toen probeerde mijn vader na een aantal dagen de klantenservice te bereiken maar kreeg ze telkens niet te pakken.
Nu heeft hij net weer gebeld omdat hij nogsteeds het verbruik niet juist aangaf. Hij kreeg een medewerkster aan de telefoon, en die vertelde hem later dat ik al de 1e dag na aanschaf van de dongel, over het limiet heen zat!!
En nu had ik volgens haar zelfs al 2 GB verbruikt

Die vrouw zei dat het nu al €100,- was.
De dag dat ie over het limiet heen ging was ik de hele dag weg.
Ik vind dit echt bizar! Volgens mij wordt ermee gefraudeerd.
Iemand hier ervaring mee en tips wat we nu moeten doen?
We gaan sowieso naar de vodafone winkel (waar we de dongel hebben gekocht incl. abbo) en de dongel na laten kijken, misschien dat ie niet goed werkt of weet ik veel wat.
We gaan hier ook zeker werk van maken, al weten we nog niet op welke manier.