Hij wil niet meer importeren :?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Robin_Rikkie

Hij wil niet meer importeren :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 14:58

Hee,

Ik heb niet veel verstand van fotocamera's dus ik dacht, laat ik het de bokkers eens vragen.
Ik heb een Olympus T-100. Ik heb vandaag dus foto's gemaakt, en dan wil ik ze op de computer zetten. Ik het kaartje erin stoppen, klikken op foto's importeren. staat er na een tijdje: de syntaxis van de bestandsnaam, mapnaam of volumenaam is onjuist.

Weet iemand wat die betekent of hoe je het op kan lossen? nu kan ik dus geen foto's op de computer zetten.

Groetjes Jin

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 14:59

Wat voor programma gebruik je? Al een update geprobeerd? Misschien ook een fout van de kaart, had ik laatst ook, kon ik mijn 8GB kaart wegflikkeren (maar heb wel een 16GB kaart van vriendje terug gekregen :Y) )

Robin_Rikkie

Re: Hij wil niet meer importeren :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 15:04

Nou ik gebruik eigelijk geen programma :? zeg maar dan staat er verwisselbare schijf:.. En dan kun je dingen kiezen, 1 daarvan is foto's importeren. denk dat het eerder een fout van de kaart is. Tot gisteren kon het namelijk nog wel.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 16:29

FK -> HTT

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 16:54

Steek je kaart er in en kies eens "map met bestanden weergeven" om te kijken wat er gebeurt?

Je kiest nu voor "foto's importeren, maar waarmee en waarnaar importeer je ze dan?