50 euro aan internet beltegoed (?)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky

50 euro aan internet beltegoed (?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 22:36

Hoi! ik wist niet wat voor titel ik moest neerzetten dus sorry voor de onduidelijkheid. ;)
Maar ik heb een kaartje gekregen waarop 50 euro beltegoed staat & dat kun je ook gebruiken voor internet op je mobiel.
Nu was mijn vraag hoelang kan ik daarmee doen ? dus is het zo dat bijv. als ik op 3 sites ben geweest dat die hele 50 euro al op is of ... ? Want ik heb daar dus geen verstand van haha, dus hoeveel geld gaat er van dat kaartje af per site/minuut ?
Alvast bedankt! ;)

Blacky

Re: 50 euro aan internet beltegoed (?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-11 07:33

Niemand ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 07:52

Dat ligt er een beetje aan van welke provider.
Je hebt providers die niks rekenen voor smsjes maar waarbij internet heel duur is, enandersom.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 09:09

t ligt idd aan je provider sommige rekenen echt onwijs duur met internet en bellen

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 09:14

Mijn zus heeft een dongel op haar laptop en met 10 Euro (prepaid) kon ze net een avondje internetten.
Nu gaat ze toch maar een abonnement nemen (ook al is ze maar 2 maanden per jaar in Nederland).

Vorig jaar kon ze nog een weekje gewoon internetten, dit jaar is dat blijkbaar een stuk duurder geworden en ik las vorige week dat het volgend jaar allemaal nog duurder gaat worden.