Hoi Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik had een vraagje over een video. Ik heb gister allemaal filmpjes gemaakt van de paarden en die wil ik graag uploaden op youtube. Nou zijn er al een aantal gelukt. De 1 is wat langer dan de andere, maar verder hebben ze allemaal dezelfde gegevens op de camera. Maar nou wil ik een bepaald filmpje uploaden op youtube, maar dan krijg ik dit ervoor:
We herkennen de containerindeling voor dit bestand niet, maar we proberen het toch te verwerken. Raadpleeg dit artikel over de aanbevolen indelingen voor meer informatie.close
We herkennen de videocodec-indeling voor dit bestand niet, maar we proberen het toch te verwerken. Raadpleeg dit artikel over de aanbevolen indelingen voor meer informatie.close
We herkennen de audiocodec-indeling voor dit bestand niet, maar we proberen het toch te verwerken. Raadpleeg dit artikel over de aanbevolen indelingen voor meer informatie.close
Ik vind het heel raar, want de andere videos deden het wel. Er is wel 1 dingetje anders, als ik naar mijn bestanden ga en men muis op het filmpje hou, staat er AVI en 0 bytes, terwijl hij maar 3,50 is. Zo had ik ook nog een andere waar dat opstond. En er stond bij ongeldige bestandsindeling. Behalve bij die van 3,50 m.