Nu de lente/zomer er aan zit te komen wil ik toch wel graag mijn balkon opknappen/gezellig maken..
Wie heeft er leuke ideetjes ?
Niet te duur
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Alleen ons balkon in op het zuid-westen en dus volle zon en niks van afdakjes, dus veel plantjes kunnen dat niet aan. Heeft iemand ervaring met plantjes die dat wel aan kunnen.. 

Geven iedere avond water, nog maar even kijken hoe dat natuurlijk van de zomer gaat als het écht heet wordt...
Mae schreef:@ Romana: wij zitten vol op het zuiden; de zon komt hier links op en verdwijnt na 8en pas echt van het balkon, bloemetjes hebben dus ook de hele dag zonnetje op hun bol! Wij hebben Spaanse margrieten, lavendel en een soort waarvan ik de naam even niet meer weet. Toch staat hier ook een bak met kleine roze bloemetjes en viooltjes op tafel die het nog prima doenGeven iedere avond water, nog maar even kijken hoe dat natuurlijk van de zomer gaat als het écht heet wordt...
, ik heb al 2 planten bakken in de tuin staan, maar ze waren een beetje, tja 'slap'. Dus ik ik wilde ze eerst in de tuin laten bijkomen en in 1 van de potten zit spaanse margrieten, dus dat moet goed komen
Mae schreef:Dat is best een leuke maat voor een balkon, en ook al zo'n fijne vloer erin!
Zouden wij ook wel willen, maar moet ook ergens de grens trekken qua kosten
Toen ik nog een balkon had had ik ook maar een klein balkonnetje, daar had ik van die houten tegels van de intratuin op de vloer gelegd. Van die tegels van 50 x 50 centimeter van een paar euro. Met een klein balkon heb je aan een paar tegels genoeg, en het voelt niet alleen fijner aan je voeten maar het staat ook zo veel leuker, echt een gigantisch verschil.

! Heb het 2 weken geleden helemaal aangekleed, mis alleen nog een paar wandhangers met aardbeienplantjes. wil ze bij intratuin halen, maar elke keer zijn ze of al op of niet besteld of niet binnengekomen....
snel maar keer foto's showen