KPN is bij tijd en wijle ineens ontzettend traag, diverse sites laden niet of nauwelijks, facebook dan weer wel, dat scheelt. In mijn HK topic las ik al wat problemen, waarvan 1 persoon ook KPN heeft (de rest weet ik nog niet). Op de site van KPN vind ik niks terug, experiabox al gereset, haalt ook niks uit. Meer mensen problemen?
Hier ook een trage KPN. Heb dit nog nooit gehad eigenlijk. Uiteindelijk kan ik alle pagina's wel zien maar het duurt heel erg lang en krijg regelmatig een fout melding. Zouden ze dan toch ergens bezig zijn?
En hier (Groningen) precies hetzelfde. Soms is het internet wel normaal, maar regelmatig is het heel erg langzaam en laden sites als facebook en hyves niet of nauwelijks.
Hier nog iemand met KPN, ik begon al compleet chagrijnig te worden.. maar het ligt dus niet aan mij. Wel echt vervelend, want ik heb internet nodig voor school en zo schiet het voor geen meter op..
_inge_
Geplaatst: 05-03-11 17:32
Hier ook sinds vanmorgen. Gisteravond nergens last van gehad
Margot__X
Geplaatst: 05-03-11 17:34
Cynn_x schreef:
Bij mij zijn alle websites gewoon traag... werkt gewoon zowat niet. Pas na 12x heb ik een keer mazzel als ik doorkom