Hallo, Ik wou net op internet gaan bij een vriendin van mij op mijn blackberry, en toen gaf die een bepaalde melding, omdat internet het niet deed. En toen had ik op oke of accept ofzo gedrukt, en nu blijft er een icoon op de achtergrond staan. Netzoals je bijvoorbeeld een ping hebt, of whats' app.. Met een 1ntje erbij!
Het is een soort rond wereldbolletje met streepjes erin met vierkantjes.. Lijkt op een stuiver!
Weet iemand wat dit is, en hoe ik dit weg kan halen.. ik heb al gegoogled maar kan de benaming niet vinden van het icoon..
Dat betekent dat er een update is van een van je applicatie's, die moet je updaten in de Blackberry App world op je telefoon!
Ohh okee, en hoe moet ik dat doen, dan ga ik naar de appworld en waar zou ik dan moeten klikken? Ik heb wel een ander thema gekocht.
Dekloktikt
Geplaatst: 20-12-10 23:37
Als het geen update is kan je even in je mailbox kijken, hier staan allemaal soorten handelingen in. Als je hier ook dat icoontje ziet kan je die gewoon verwijderen en issie uit je beginscherm.
Dan moet je in je menu naar het blackberry icoontje waar blackberry app world bij staat.. en dan als je in het menu bent naar het blackberryicoontje+persoontje erbij.. beetje vaag uitgelegd.
OKe ja, en als ik daar dan ben? Waar moet ik dan klikken voor update ofzo.. Want heb een aantal apps gekocht, bijv. burberry theme en princess theme en weathereye..
maar het is niet het logotje van de blackberry appworld, daar lijkt hij niet op! Het is echt een rondje grijs met zwart, met allemaal streepen doormekaar erin...
U bevindt zich momenteel niet in een gebied waar gegevenscommunicatie mogelijk is.Daarom kan de browser geen webpagina's ophalen.
Dit gaf die gisterenavond aan toen ik bij die vriendin was, en toen kon ik ergens op klikken dat ik iets wel accepteerde, en toen deed hij het gewoon & toen kwam dat stomme ding op mijn achtergrond!
VonDutch
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-10 09:09
Zo ziet het eruit! ( let niet op mijn tekenkunsten )
jup die had ik inderdaad ook in het goud. Voordeel voor mij was dat die handeling ook in mn emailbox werd gezet zodat ik hem daaruit kon verwijderen. Voor jou zou ik niet weten hoe je eraf moet komen. Heb je beide boxen met dat `ènvelopje` als afbeelding al doorgespit?
Had precies dezelfde melding en ook het rechter vakje aangeklikt bij de vraag. Stom dus.. ! Dan verstuur je blijkbaar iets..
Bij mij stond de melding (+ het rondje en de 1, bovenaan in die map!) ook in m'n mailbox (maar niet in degene die ik ingesteld heb!!). Hierin staan ook je verzonden sms'jes en Ping's etc.
Dit icoon/applicatie staat standaard tussen je applicaties in je hoofdmenu (het is een envelopje..) Maak deze is open? Bij mij stond ie daar! heb ook een uur gezocht hoor! Verwijderen en weg is ie!