welke site gebruiken voor foto's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

XxLiEsJuHhxX

welke site gebruiken voor foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 11:40

Hallo,

ten eerste sorry als ik het niet goed geplaatst heb. ik wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen dus plaatste ik het hier.

Ik wil graag een website maken voor mijn foto's. als portfolio e.d. maar welke site's kan je daar het beste voor gebruiken. ?? Je ziet vaak dat iemand een wedsite heeft waar niet in de link nog een sitenaam in staat met welke site's worden die gemaakt en zijn die gratis of moet je daar voor betalen.. ?
kortom dus mijn vraag. welke site kan je het beste gebruiken om een zo'n profecioneel mogenlijke site te maken..

eempiej

Re: welke site gebruiken voor foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:50

Ik heb een site van webklik, maar mn foto's komen daar niet echt scherp op te staan helaas (zie onderschrift) Overigens is deze wel zeer vriendelijk in gebruikt! dus ik lees ook even mee. Ben opzoek naar een nieuwe :)

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:04

Als je professioneel wilt lijken raad ik zeker aan om gewoon een goede en mooie website te laten bouwen en geen standaard iets te nemen :j

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 12:07

Ja zo ben ik daar wel redelijk goed in in zulke dingen.. maar ik weet niet welke site ik het beste kan gebruiken.. ;) ik zou namenlijk het liefst een site willen waar niet de websitenaam waarmee je het hebt gemaakt ook in de link staat.. ;)

plus ik denk dat een website laten maken best duur is.. :+

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:12

XxLiEsJuHhxX schreef:
Ja zo ben ik daar wel redelijk goed in in zulke dingen.. maar ik weet niet welke site ik het beste kan gebruiken.. ;) ik zou namenlijk het liefst een site willen waar niet de websitenaam waarmee je het hebt gemaakt ook in de link staat.. ;)

plus ik denk dat een website laten maken best duur is.. :+

dat ligt er net aan wat je duur vind :j bij mij heb je al een website vanaf €135,- bij de meeste ligt de prijs rond de €300,- maar je hebt ook webdesigners die er meer dan €1000 voor vragen :j

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 14:55

Hihi jah om eerlijk te zijn bedoel ik dat met duur ja.. O:) daarom zou ik em graag zelf willen maken maar weet dus niet goed welke site ik daarvoor gebruik..

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 14:59

hmm jaa lastig! je hebt wel sites, maar dan krijg je bijv. everyoneweb.nl/XxLiesJuhHhxX zeg maar.. en dat staat nou niet echt professioneel :+
ik weet wel dat je bij mijndomein.nl nu ook een webbuilder hebt, dat kost €49 per jaar (eerste jaar €29,-), alleen ja dan heb je niet echt een originele website, maar het is wel een mooie prijs! :) en je hebt gewoon bijv. http://www.xxliesjuhhxx.nl :)

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 17:37

Als je zelf een site kan maken, heb je alleen nog de domeinnaam en een host nodig:
zelf heb ik die bij gethost voor totaal 18,= per jaar; voor de rijvereniging heb ik domeinnaam + hosting voor ca 30 euro per jaar bij antagonist.

Zelf zet ik mijn foto's ongeveer op 900 x 600 pixels op mijn site, bestanden van ongeveer 250-450 kB, dus dat is een goede kwaliteit!

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:07

Ik heb wix.com gebruikt om te bouwen (makkelijk zonder HTML maar toch helemaal naar wens te maken) en met www.dot.tk omgezet in een .tk website zodat je niet al die '/' hebt. ;)

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:09

[FK] > [HTT]