schuifje van laptop kapot

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Petra_O

schuifje van laptop kapot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-10 21:14

Ik zat vanmorgen op de bank lekker te bokken, toen ik ineens een raar plastic dingetje naast me op de bank zag liggen. Het kwam me toch wel vagelijk bekend voor, dus even beter gekeken. Bleek dat het de sluiting van mijn geliefde laptop was. }:0

Ik kan hem er nog wel enigszinds inklikken, maar er is een pootje afgebroken dus hij blijft niet zitten. En zonder wordt het toch een hele toer om laptoppie zonder grof geweld open te krijgen. _-:(

Het gaat om een Acer Aspire van een jaar of drie. Ik ben al naarstig op zoek naar de aankoopbon, want ik heb geen idee of er nog garantie op zit.

Heeft er iemand enig idee hoe ik aan een vervangend schuifje kan komen?

Nothing lasts forever but the earth and sky

[IM] Slaap lekker lieve schat!

Prrrr
Moderatorrrr

Re: schuifje van laptop kapot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 23:14

GoogleAds geeft bij je tekst wel meteen een advertentie voor www.replacedirect.nl :D

Garantie van een jaar of drie bij een laptop lijkt me meer dan je op mag hopen. Meestal is het met een jaar bekeken, en kan je eventueel meer garantie bijkopen. Als je dat gedaan hebt kan je aankoopbon nog zinnig zijn.

Kun je de vergrendeling niet blokkeren als je hem met grof geweld open hebt gekregen (ben overigens helemaal niet bekend met Acers en weet dus ook niks van het vergrendelingssysteem - sorry als het een domme vraag is ;))?

The purpose of life is to live it
Eleanor Roosevelt

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 04:36

Ik doe hem nu gewoon niet dicht :D . Maar als hij nog een keer ergens mee naartoe moet is dat niet handig natuurlijk. Ik ga even op die site kijken, bedankt!

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 05:08

Petra_O schreef:
Ik doe hem nu gewoon niet dicht :D . Maar als hij nog een keer ergens mee naartoe moet is dat niet handig natuurlijk. Ik ga even op die site kijken, bedankt!

Dan als tijdelijke oplossing een papiertje, kussentje, kartonnetje tussen de toetsen en je beeldscherm. Kan hij niet helemaal in de vergrendeling schieten.
Heb je geen computer zaak in de buurt?
Dan zou ik daar even langs gaan. Kan mij niet voorstellen dat zulke dingen honderden euro's zullen kosten

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 07:18

Ik hoop het niet nee, aangezien mijn tv kuren vertoond en ik net een dierenartsrekening van 200 euro binnen heb....

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 12:33

Alle computerzaken in de buurt lagsgeweest, zelfs een met tweedehands materiaal, maar geen schuifje te krijgen. Nee, dat was niet meer te repareren hoor. Niks aan te doen.
Op een computerforum werd me meegedeeld dat ik 'dan maar een fatsoenlijke computer moest kopen in plaats van die acer troep'. :roll: . Het ding doet het al drie jaar perfect met zeer intensief gebruik, en ik ben er niet bepaald zuinig op. Dus waarom zou ik hem afschrijven bij een kapot schuifje?

Uiteindelijk een tube lijm gepakt, beetje aan het overblijvende pootje gedaan, en voila! Computer gerepareerd! Wie zegt dat vrouwen niet handig zijn?

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 12:49

Mijn stagebegeleidster van vorig jaar gebruikte een mesje, om het schuifje weg te schuiven ofzo.
Ze kreeg hem altijd open... :+

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 13:03

Theelepeltje werkt ook prima ben ik achter gekomen :D. Meneer van de computerzaak wilde me al een nieuwe laptop aansmeren... kom op, het is een stukje plastic van vijf cent!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie