Ik heb een probleem met mijn laptop, namelijk; Gister deed van het ene op het andere moment mijn draadloos internet het niet meer. Hij geeft ook geen enkel draadloos netwerk weer, ook niet die van de buren. Met internet is niks mis, en als ik de kabel erin stop heb ik wel internet. Maar draadloos dus niets! Heeft iemand enig idee wat dit is en hoe op te lossen?
Liefs, Milou
Kaula
Geplaatst: 09-09-10 13:22
Heb je geen internet herstel knopje? Dat is altijd het eerste wat ik probeer. Of misschien hoef je alleen maar je lijst met draadloze netwerken even te vernieuwen.
Router een keer resetten? (en daarna weer handmatig verbinding maken met je laptop!)
lejo
Geplaatst: 09-09-10 13:24
Bij mijn laptop kun je de poort voor internetontvangst aan en uitzetten met een schuifje aan de zijkant van de computer. Misschien heb jij ook zoiets en die perongeluk omgezet....
Alane
Geplaatst: 09-09-10 13:26
Brainless schreef:
Router een keer resetten? (en daarna weer handmatig verbinding maken met je laptop!)
laptop ziet helemaal geen netwerken meer.... als de router gebruikersspecifieke instellingen heeft kunnen die verloren gaan na een reset.
Bij mijn laptop (acer extensa 5220) zitten aan ''mijn'' kant zeg maar een paar shuifjes, 1tje voor bluetooth en 1tje voor Wlan, als ik die uitschuif vind die van mij ook geen verbindingen meer.
Vicky_88
Geplaatst: 09-09-10 13:42
vooraan, rechts, zie je het ''schuifje'' wat ik bedoel. misschien is die uitgeschakeld?
lejo
Geplaatst: 09-09-10 13:48
Vicky_88 schreef:
vooraan, rechts, zie je het ''schuifje'' wat ik bedoel. misschien is die uitgeschakeld?
Aha, het was een soort van dat schuifknopje. Ik heb continue op het juiste knopje geduwd, echter moest ik er nog een ander knopje tegelijkertijd bij induwen. Probleem opgelost dus.