Abbonement overstappen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
S_C

Berichten: 311
Geregistreerd: 20-08-06

Abbonement overstappen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-10 00:23

Bokkers !


Help!!


Ik heb momenteel een nokia e71 die prima zn werk doet en waar ik erg tevreden over ben. Het probleem is nu alleen dat ik veel maar dan ook echt veel te veel sms. En dus elke maand met rekeningen van ruim 200 euro zit en toch echt 1000 smsjes in de maand heb.. Nu heb ik me specificaties braaf elke maand opgevraagd en ze kloppen ook echt..
Maar nu had ik het id om over te stappen naar een BB vanwege ping. en de mensen waari k veel mee sms hebben allemaal een BB.
Maar nu is dus mijn vraag. Is dit mogelijk? mijn abbonement loopt pas eind okt 2011 af. desnoods wil ik het toestel zelf aanschaffen aangezien me rekeningen zo hoog zijn. Iemand enig idee of dit mogelijk is? Wil het nl het liefst zo snel mogelijk geregeld hebben aangezien het elke dag meer geld kost.

Ps; ik hoef geen commentaar van sms dan niet aangezien er ook verschrikkelijk veel zakelijke dingen afgehandeld worden via de sms. Daarom wil ik ook een BB zodat ik dit via de ping kan doen en het me dus verder niks kost.

kimmie88

Berichten: 8307
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Geen idee even

Re: Abbonement overstappen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 00:27

Als je zelf een BB wilt/kunt aanschaffen is er geen probleem. Hoegf je alleen je sim even te wisselen in de BB en dan kan je pingen.

Balen dat je contarct pas okt 11 afloopt. Dan kan je hem pas in juli 11 verlengen.
Denk dat er in jou geval toch weinig opties zijn

kehdraJarig

Berichten: 6384
Geregistreerd: 29-07-06
Woonplaats: Groningen

Re: Abbonement overstappen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 07:29

Je simkaart in een zelfgekochte BB lijkt mij in dit geval het simpelst.

Wat je evt. nog zou kunnen doen is je huidige abonnement zo laag mogelijk zetten, en er een abbo met een BB bij nemen.
Zit je wel met een dubbel abbo, en ik weet niet of je dan je nummer mee kan nemen.

_bloempje01_

Berichten: 1406
Geregistreerd: 24-10-07

Re: Abbonement overstappen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 07:37

Wat kehdra zegt is misschien ook het makkelijkst. Zo kan je altijd als je bij je BB over je abbonnement heen zit je nokia gewoon weer gebruiken.

S_C

Berichten: 311
Geregistreerd: 20-08-06

Re: Abbonement overstappen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-10 08:52

Denk dat ik ook voor die oplossing gal Bij vodafone kun je hem los kopen en dan heb je een jaar gratis internet want dat heb je nodig voor ping.. en over een jaar is me abbo af maar ik weet niet of er losse bb abonementen te verkrijgen zijn..

S_C

Berichten: 311
Geregistreerd: 20-08-06

Re: Abbonement overstappen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-10 09:34

Ik heb een BB besteld en gooi me andere abbonement omlaag en dit blijft mijn sms telefoon aangezien ik me sms bundel eruit geflikkerd heb bij mijn BB. gooi me belbundel er ook helemaal uit heb ik 2 abbonement voor de prijs van 1 ! dit topic mag dicht.