Ik heb zelf wel wat verstand van de scherm grote het gewicht en de kleur, maar daar is het dan ook wel weer een beetje mee gedaan.

Ik heb al een paar topics doorgebladerd en ik heb ook een beetje rondgekeken op internet, en ben tot de conclusie gekomen dat ik niet aan een paar merken wil beginnen. Natuurlijk kan er met elk merk wat mis zijn of een keer de service slecht maar ik heb gewoon het idee dat het bij deze merken wat vaker gebeurd.
Welke merken ik niet wil: Acer, Asus, Samsung, Packard Bell, allemaal andere vage merken, en vanwege het geld: Apple.
Ik ben op dit moment helemaal verliefd op de Sony VAIO maar ik heb ook weer het idee dat ik dan wel voor het het merkje betaal. Compaq en HP spreken me ook wel aan en Dell is dan weer goedkoper volgens mij.
Wat ik wil met mijn laptop:
- Ik heb hem nodig voor school (veel verslagen typen)
- Ik wil films kunnen downloaden en kijken (dit doe ik niet achterlijk veel maar wel af en toe)
- Tot de 800 euro
- Makkelijk mee te nemen
- Geen mini, ongeveer 13 tot 15 inch.
Ik hoop dat iemand een leuke laptop weet of echt een goeie speciaalzaak in de buurt van Zoetermeer waar ze me niet een of ander ding aan smeren en dan zeggen ja ik heb hem zelf ook

Alvast bedankt!