Afgelopen zomer heb ik mijn intrek genomen op een zolderverdieping van een paardenmelkerij. Toen het van de zomer buiten om te stikken was, was het op mijn zoldertje heerlijk koel
Maar nu de winter is aangebroken, is het hier nu dus nog steeds koel
Of nou ja... noem het maar gerust koud!! De radioteren die hier aan de muren hangen kunnen het werk blijkbaar niet aan en hoewel mijn elektrische verwarming en kaarsjes hard hun best doen om het hier op te warmen, wil het toch niet helemaal lukken.
De zolder is best groot en eigenlijk één grote ruimte en sommige delen van de zolder zijn net iets kouder dan andere delen. Ik zou het fijn vinden als het overal een beetje op temperatuur is en dan met name de delen waar ik op mijn krent zit. Mijn slaapkamer ligt bijvoorbeeld iets hoger dan de rest, heeft een eigen radiator, maar is echt ijzig koud!
Al met al ben ik dus op zoek naar 'iets' dat er voor kan zorgen dat mijn ietswat grote zoldertje wat warmer wordt. Maar wat?!
Het liefst iets op elektriciteit of iets anders wat makkelijk te plaatsen is.
gewoon in het stopcontact steken en klaar ben je.
)
) Verders heb ik een muur die vooral uit veel raamwerk bestaat, maar die komt uit op een binnenhal (niet verwarmd overigens) en nog een andere muur die aan een overdekte paardenbak grenst, die bestaat voor plm. de helft uit raamwerk. Maar de muurgedeelten zijn geloof ik wel geisoleerd. Het dak zal geloof ik ook wel gewoon geisoleerd zijn
neem ik aan.
Gewenning doe ik liever niet aan 
Mijn bank stond eerst namelijk voor het grote raam, maar die kleine 3 stappen door de ruimte heen zorgt toch al voor een verschil van zo'n 3 á 4 graden.
Ga het weerbericht eens even nalezen