Hebben meer mensen er last van? Vanmorgen kwam me moeder naar me toe met de mededeling dat ze niet kon kijken naar hoeveel beltegoed ze nog had omdat ie iets in beeld aangaf. ''Service nok'' Ik ook proberen, heb ook KPN, en ik had hetzelfde. Zij kon/kan ook geen sms sturen. Ik zelf heb dat nog niet geprobeerd.
Ik vroeg me af of nog meer mensen problemen hebben met KPN of dat het gewoon wel erg toevallig is dat zowel me moeder als ik dezelfde problemen hebben...
kan met mobile gewoon bellen en gebeld worden hoor! en heb ook kpn
friendly
Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-09 15:32
Gemeen. Maar op zich wel voordelig voor mij. Grote zeldzaamheid dat ik op me werk vrij heb een dag zonder vrijgevraagd te hebben en dat dat zo blijft. Meestal wordt ik alsnog opgebeld of ik wil komen. Nu kan dat dus lekker niet!
Mano88
Geplaatst: 20-11-09 15:33
Miss_Montana schreef:
Ja, er is een landelijke storing las ik net op een site. Maar nu heb ik gelukkig vodafone
Als jij er nog om kan lachen, behoorde jij eergister vast niet bij die kwart van vodafonie die nie kon bellen nie en smssen nie...
mememe
Geplaatst: 20-11-09 15:34
Bij mij was dat dus ook zo, voglens mij nu nog. Zei op school voor de grap al, zou wat zijn als KPN nu storing heeft
friendly
Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-09 15:34
Des te grappiger is het nu toch dat een ander nu problemen heeft? :S
friendly
Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-09 15:34
mememe schreef:
Bij mij was dat dus ook zo, voglens mij nu nog. Zei op school voor de grap al, zou wat zijn als KPN nu storing heeft
Oooooooh dus het komt door jou?!!!!
Tessiej
Geplaatst: 20-11-09 15:35
Ik kan ook niets meer met mijn telefoon en heb ook KPN. Dacht eerst dat het aan m'n telefoon zelf lag, maar gelukkig is dat niet het geval . Hopelijk is de storing snel verholpen!
Ik vind het wel jammer, want ik verwacht telefoontjes over sollicitaties
Nicjuh_
Geplaatst: 20-11-09 15:36
ook ik meld me.. kan niet smssen, niet bellen en ook niet gebeld worden.. ook ik krijg service nok als ik mijn beltegoed op wil vragen. misschien geldt het alleen voor prepaid telefoons, aangezien sommigen wel bereikt kunnen worden. nou ja.. we wachten wel weer af....
c_alsemgeest
Geplaatst: 20-11-09 15:37
omg... wanneer is t-mobile aan de beurt?
Anoniem
Geplaatst: 20-11-09 15:37
De storing zou voornamelijk Prepaid treffen. Maar ook abbonementen krijgen er last van.. ik kan al sinds ik vanmorgen uit de Metro kwam niet meer SMSen en Bellen en ik heb een abbo..