Ervaringen fototassen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LuckyShot

Ervaringen fototassen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-09 19:34

Ik heb gezocht naar lopende topics, maar die kon ik niet vinden.. Correct me if I'm wrong

Hallo,
Ik ben op zoek naar een leuke handige fototas. Ik heb een Nikon D40 met kitlens. en een lens tot 300 mm.
Nu heb ik dus een beetje op het internet zitten rondkijken en ik kwam wel wat leuke lijnen tegen. van AHA of Golla. Hebben mensen ervaring met dat merk? Want ik kon van die tassen geen foto zien van de binnenkant en de afmetingen werden ook niet vaak vermeld. Ik wil nl. wel graag een ruime tas hebben met plaats voor een extra accu en geheugenkaarten. (binnenkort nl. een reis op de planning staan)

Nu was ik dus benieuwd hebben mensen enige ervaring met die tassen? Of weten jullie andere ruime praktische tassen? Ik hoor het graag :)

SSDesign

Re: Ervaringen fototassen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 19:36

Ik heb een originele tas van Canon (Canon-camera), de Deluxe Gadget Bag 10EG. Gekocht voor 25 euro op Marktplaats, volledig nieuw en gewoon bij een echte winkel :)

Prachtige tas. Past heeel erg veel in en is erg degelijk.

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 23:30

En diezelfde tas heb ik ook :j (de Canon tas dus)
Ben er ook blij mee! Er past veel in, en hij is heel handig!

andreaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 16:45

Ik heb de Lowepro slingershot 200aw, een heel fijne en handige tas. Je hoeft je tas niet neer te zetten als je je camera wilt pakken en er zit een hoes in verwerkt voor als het regent of voor op het strand, heel handig.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 16:48

Ik heb er eentje van Lowepro, weet niet precies welk type. Tas bevalt me erg goed. Lekker ruim, plek voor mijn laptop en plek voor een aanta lenzen en wat anderre losse spullen.

LuckyShot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-09 17:56

Bedankt voor de reacties!
heb even rondgekeken,, denk dat ik voor de deluxe ga, hij past ook mooi binnen mijn budget :D

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 20:11

[FK] > [TV]