Mobiel met toetsenbord?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marrie1996

Mobiel met toetsenbord?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 17:25

Hoihoi,

Een vriendin van mij wil binnenkort een nieuwe telefoon aanschaffen, maar welke? :D
Ze is nogal veeleisend dus hier een lijstje wat ze wil;
[*] TOETSENBORD
[*] Zilver/Zwart/Wit
[*] Niet te kleine typdingetjes zegmaar. :+
[*] Het liefst met touchscreen.
:7

Wie heeft een mobiel met toetsenbord? Wat zijn je ervaringen ermee? Vind je het fijn of niet? en welke raad je aan? Misschien als je er zelf 1 hebt een cijfertje?

:evaw:

Prrrr

Re: Mobiel met toetsenbord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 19:47

NM -> TV

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 19:49

ik ben erg tevreden met mn nokia N97

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 13:32

Ik heb een LG KS360. Kost ong. €100 prepaid maar is geen succes. Ding is echt zo ongelooflijk traag, woorden met dubbele letters (bijv. tt, ll, kk) typen gaat bijna niet, dan verschiet de cursor en kun je van voor af aan beginnen, telefoon valt af en toe uit als ik word gebeld om het maar niet te hebben over smsjes die niet of heel laat aankomen..
Laatst bijgewerkt door Vanillia op 29-09-09 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 13:57

Ik heb een HTC touchpro 2.
Ik heb hem nog niet zolang maar tot nu toe bevalt het prima. Toetsenbord is groot genoeg en ook typen via het toetsenbord op het touchscreen is heel makkelijk.

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 14:00

ik heb de LG ks360 ben er ongelovelijk blij mee, typt heerlijk. Verder is die wel touch maar alleen om nummers in te typen. Hij ziet er ook mooi uit en lekker klein. Niet echt last van sloomheid, ik vind het een heerlijk ding :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 12:08

kaas_ schreef:
ik heb de LG ks360 ben er ongelovelijk blij mee, typt heerlijk. Verder is die wel touch maar alleen om nummers in te typen. Hij ziet er ook mooi uit en lekker klein. Niet echt last van sloomheid, ik vind het een heerlijk ding :)

Oh, is het touchscreen? Ik ben die daarnet in de winkel gaan uitproberen maar heb niks van touchscreen gemerkt :o?
Want ik vraag me dus af: als je nu gewoon een telefoonnummer wil intypen, moet je dan ook altijd openschuiven? Want volgens mij staan er gewoon geen nummers op het toetsenbord?

Ik heb een tijdje zitten denken aan een Samsung B3310, die kost €119. Maar heb hier en daar gehoord dat de toetsen erg klein zijn en toen ik 'm in de winkel ben gaan bekijken vond ik het schermpje ook te klein. Daarnet in de winkel ben ik dan die LG KS360 tegengekomen en die viel bij het uittesten echt heel goed mee! Typt lekker en heeft een mooi groot scherm. En hij kost ook €119 hier, vind ik wel meevallen. Al die andere sliders met volledig toetsenbord zijn pas vanaf €200 en da's mij net te duur.

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 15:21

Ik heb een Sony Ericsson Xperia, met uitschuifbaar toetsenbord en touchscreen.

Weet even niet hoe duur hij zou zijn, het was een verjaardagskado.

Als je wil typen hoef je het toetsenbord niet perse open te schuiven, je kan ook het touchscreen gebruiken. Verder zitten er nog leuke/handige dingetjes op, hij wordt niet snel sloom tenzij je het ding installeert met van alles en nog wat.

Ik msn er ook mee en het typen gaat naar mijn mening prima ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:15

ik heb de HTC touch pro
ideaal dingetje, toestenbord en touchscreen

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:17

ik heb een nokia e75 maar geen touchscreen ben er tevreden mee.
broer heeft een nokia n97 en is er ook tevreden mee. deze heeft wel touchscreen

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:21

kaas_ schreef:

Helemaal mee eens, leuk fijn ding. :)

De LG Prada II voldoet ook aan haar eisen, maar deze is alleen maar leverbaar in zwart, en in mijn mobiel moest toch wel wat roze (of goud) zitten. :+

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:24

Ik heb een BlackBerry Curve 8900, voldoet aan alles, heeft alleen geen touchscreen.. Top ding :j

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:27

Samsung Omnia Qwerty voldoet ook aan jouw eisen :)

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:28

Ik heb een HTC met UMTS, handig om overal te kunnen internetten. Ik vind het handig voor mijn e-mails en om uit te vissen waarom ik in de file sta. Maar om te bellen vind ik dat ding een ramp. Het geluid is slecht en als je belt werkt het touchscreen door waardoor je ineens allemaal rare dingen hebt gedaan. Verder is het scherm niet te lezen buiten, je weet dus niet wie er belt en je kan ook niet makkelijk iemand bellen omdat de nummers niet duidelijk zijn.
Nu heb ik er een oude Nokia bij om te bellen en gebruik ik de HTC alleen voor e-mails en navigatie.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:29

lg coockie

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:30

Ik heb de Sony Ericsson Xperia maar vind hem niet super.. heb thuis ook nog de Nokia 5730 maar die heb ik nog niet ingebruik aangezien hij niet simblock vrij is. Deze is wel zonder touchscreen maar dat vind ik alleen maar fijn.. touchscreen is gewoon echt bagger imo. De Omnia heb ik ook maar die heeft geen toetsenbord alleen een touch maar dat wilde je niet ofwel?

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 21:26

Mientjeuh schreef:
kaas_ schreef:

Oh, is het touchscreen? Ik ben die daarnet in de winkel gaan uitproberen maar heb niks van touchscreen gemerkt :o?
Want ik vraag me dus af: als je nu gewoon een telefoonnummer wil intypen, moet je dan ook altijd openschuiven? Want volgens mij staan er gewoon geen nummers op het toetsenbord?

Ik heb een tijdje zitten denken aan een Samsung B3310, die kost €119. Maar heb hier en daar gehoord dat de toetsen erg klein zijn en toen ik 'm in de winkel ben gaan bekijken vond ik het schermpje ook te klein. Daarnet in de winkel ben ik dan die LG KS360 tegengekomen en die viel bij het uittesten echt heel goed mee! Typt lekker en heeft een mooi groot scherm. En hij kost ook €119 hier, vind ik wel meevallen. Al die andere sliders met volledig toetsenbord zijn pas vanaf €200 en da's mij net te duur.

Ja er zit wel touchscreen op maar niet het hele beeld. Het is meer om nummers in te typen enzo, verder is alles gewoon met de toetsjes (voor zover ik weet) en er staan nummers op het toetsenbord. Als je hem openschuift kun je gewoon nummers intoetsen. Het is wel zo dat je deze mobiel even door moet hebben :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 21:29

Samsung Star. Onwijs leuke telefoon voor de prijs. Gewoon een kwartslag draaien en dan komt het toetsenbord :D

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 00:58

Rozanne schreef:
Ik heb een BlackBerry Curve 8900, voldoet aan alles, heeft alleen geen touchscreen.. Top ding :j

Same here! Beste toestel dat ik ooit gehad heb. Voor mij nooit geen touchscreen meer! Werkt alleen maar tegen en langzaam. Full QWERTY is snel typen. Type er bijna net zo snel op als op mijn gewone toetsenbord :)
En het mooiste is nog: Toestel was gratis bij een 1 jarig T-mobile abonnement.

Énige nadeel in mijn ogen: Alleen mar GPRS verbinding, dus geen HSDPA. Dat betekend dus niet gigantisch snelle internet verbinding. Maar snel genoeg voor zaken zoals MSN, IRC, pagina's browsen.