kaas_ schreef:ik heb de LG ks360 ben er ongelovelijk blij mee, typt heerlijk. Verder is die wel touch maar alleen om nummers in te typen. Hij ziet er ook mooi uit en lekker klein. Niet echt last van sloomheid, ik vind het een heerlijk ding

Oh, is het touchscreen? Ik ben die daarnet in de winkel gaan uitproberen maar heb niks van touchscreen gemerkt

Want ik vraag me dus af: als je nu gewoon een telefoonnummer wil intypen, moet je dan ook altijd openschuiven? Want volgens mij staan er gewoon geen nummers op het toetsenbord?
Ik heb een tijdje zitten denken aan een Samsung B3310, die kost €119. Maar heb hier en daar gehoord dat de toetsen erg klein zijn en toen ik 'm in de winkel ben gaan bekijken vond ik het schermpje ook te klein. Daarnet in de winkel ben ik dan die LG KS360 tegengekomen en die viel bij het uittesten echt heel goed mee! Typt lekker en heeft een mooi groot scherm. En hij kost ook €119 hier, vind ik wel meevallen. Al die andere sliders met volledig toetsenbord zijn pas vanaf €200 en da's mij net te duur.