Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(maar wie weet over een jaartje...)
en wij verkopen ze inderdaad deze readers sinds donderdag als eerste in europa. Heb er zelf ook even mee mogen spelen en ik was op slag verliefd. Maar lees dan ook goed van een beeldscherm af.
hetzelfde principe met een folder online lezen. met zo'n hoekje rechtsonder de pagina waar je op drukt. Verder kun je ook gewoon met je vinger naar links en naar rechts bewegen zoals je op een Iphone kunt.
Overigens hoeft het ook niet geheel gratis
Het zou wel mooi zijn natuurlijk.. Maar afgezien daarvan ben ik wel erg positief. Alleen al het feit dat je geen boeken meer mee hoef te slepen als je met vakantie gaat
Silviabol schreef:Hoihoi, ik werk bij bol.comen wij verkopen ze inderdaad deze readers sinds donderdag als eerste in europa. Heb er zelf ook even mee mogen spelen en ik was op slag verliefd. Maar lees dan ook goed van een beeldscherm af.
ik weet niet zo goed wat voor ervaringen je zoekt maar als je in het engels zoekt zou je genoeg ervaringen moeten kunnen vinden. In de USA is digitaal lezen al een tijdje 'ingeburgerd' en zijn ook al diverse lezers beschikbaar. In Europa is dit allemaal nieuw. In het Engels is bijvoorbeeld ook al veel meer beschikbaar (denk aan google books en andere sites die ook gratis boeken aanbieden)
)
.