Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) En de enige optie was voor mij reparatie, ik kon geen nieuwe kiezen.
Je bent dan wel accoord gegaan met een contract maar daarin staat ook dat ze een dienst leveren.Daar staat niet in dat je verplicht bent om afgezeken te worden en ze moet bidden en smeken om ze zich aan de Nederlandse wet te houden
.
Ik zal je mijn nummer PB'en.Snoompje schreef:Had Vodafone voor mij dan ook wel mogen doen -_-'
Gewoon weigeren service te geven en er vanaf proberen te komen met 'bel de klantenservice maar' vind ik erg gemakkelijk. Klantenservice is overigens zo goed als nooit bereikbaar?
Uiteindelijk gewoon afgesloten, dus voor mij NEVER geen Vodafone meer.
Probleem opgelost!
Pienb schreef:Snoompje schreef:Had Vodafone voor mij dan ook wel mogen doen -_-'
Gewoon weigeren service te geven en er vanaf proberen te komen met 'bel de klantenservice maar' vind ik erg gemakkelijk. Klantenservice is overigens zo goed als nooit bereikbaar?
Uiteindelijk gewoon afgesloten, dus voor mij NEVER geen Vodafone meer.
kijk dat vind ik altijd zo jammer he.
1 slechte medewerker en een heel bedrijf wordt erop neergehaald.
en ja, een klantenservice is er nu eenmaal voor dit soort klachten. in je eigen bedrijf zijn toch ook regels en bepaalde afdelingen die gespecialiseerd zijn om bepaalde dingen op te pakken? dat is bij vodafone niet anders hoor....
dat de klantenservice slecht bereikbaar is ben ik echt niet met je eens. het is gratis dus dat punt 1 en de wachttijden zijn laag.
er is een tijdje geweest dat er flink wat technische problemen waren ivm omschakeling van systeem, toen was het inderdaad erg druk en was de bereikbaarheid minder. en ze zijn altijd open dus niet bereikbaar lijkt me stug... (tenzij je misschien zondagnacht 3 uur gaat bellen ofzo)