Mobiele telefoon (maandag gekregen) valt tegen, wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nina88

Mobiele telefoon (maandag gekregen) valt tegen, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 21:07

Afgelopen maandag heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij hi.
Daarbij heb ik een nieuwe telefoon gekregen, de Samsung Jet S8000.

Maaarrr.. Al vanaf het begin doet 1 knopje het niet. Het volumeknopje weliswaar, maar toch, hij hoort het gewoon te doen.
Daarnaast is de batterij, nadat hij een hele nacht, zo'n 10 uur, aan de oplader heeft gelegen nu alweer leeg. Ik heb hem dan niet abnormaal gebruikt, geen blue tooth aan staan en niet eens muziek geluisterd ofzo. Alleen maar aan gehad en er een paar keer mee gebelt en 1 foto gemaakt. Hij heeft dan ongeveer 11 uur aangestaan.

Volgens mij is de telefoon dus niet goed en om eerlijk te zijn heb ik nu weinig vertrouwen meer in de Samsung Jet. Ik ga er sowieso mee terug, maar kan ik vragen om een ander merk en type?
En dan het volgende, ik heb gekozen voor een hi abbonement van 25 euro omdat ik dan de telefoon gratis kreeg. Maar als ik een andere telefoon zou nemen, zou ik dat liever voor 20 euro per maand hebben. Is dit ook mogelijk?

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 21:26

Oh ja, ik heb eens gehoord dat je binnen 7 dagen terug mag komen met je telefoon om hem te ruilen, klopt dit?

linneketeut

Re: Mobiele telefoon (maandag gekregen) valt tegen, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:36

Vraag het niet aan mij Nina, maar ik hoop dat het allemaal kan. Wel echt een tegenvaller. Wat en k*ttelefoon, gewoon een miskoop.

chitra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:38

Zal gewoon een productiefout zijn.
ga terug naar de winkel/bel op en vraag om een nieuwe!
Niet zo moeilijk toch?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:40

Je kan in principe binnen zoveel dagen (niet heel erg veel dacht een week) je abo nog annuleren. Dus ik zou sowieso even terug gaan naar de winkel, in ieder geval voor die telefoon en wie weet kunnen zij ook wat voor je doen wbt je abo.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:41

Ik zal idd gewoon teruggaan en vragen om een nieuwe die hetzelfde is. Misschien is het bij deze telefoon gewoon een productiefout en is die andere gewoon goed :j

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 16:36

Heb je het in de winkel gehaald of per internet / telefoon?

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 16:40

Ik heb dat ding ook, bij mij doet alles 't! gewoon terug gaan naar de winkel ermee, of terugsturen naar de internet site dat tie je 't maar maken! ;)

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 16:41

Ik geloof wel dat je alle producten die je koopt, te ruilen zijn binnen 7 dagen ja. Ook denk ik dat je wel een andere mobiel kunt krijgen inplaats van deze die je nu hebt, maar je abonnement verlagen kan niet kosteloos. :) Verhogen is gratis, maar je abonnement goedkoper maken niet.. Dan betaal je er iets overheen. Het beste kun je even bij de winkel of bij Hi zelf informeren.