Ik moet een nieuwe telefoon uitzoeken en ik zit te kijken naar de Samsung Omnia. Ziet er leuk uit, kan een hoop, maar ik wil me niet blind staren op de buitenkant.
Heeft iemand dit ding, zo ja hoe lang al en wat vind je ervan? Is het een beetje robuust ding, of zaten er al snel krassen op het scherm? Ik begreep dat het ding zonder stylus werkt, mis je die of totaal niet?
Ik wil met m'n telefoon goed kunnen bellen en makkelijk sms-en. Ik moet 'm in mijn broekzak kunnen stoppen zonder dat er allemaal piepjes afgaan of ik tig onbedoelde foto's neem (volledige toetsenblokkering dus). Verder zou ik het leuk vinden als er een redelijke camera op zit en ik wil met deze telefoon voor het eerst ook gaan internetten.
ik heb hem ook, was erg wennen in het begin. hij werkt zonder stylus ook prima maar met sms-en is het toch handiger.... heb hem al een paar keer laten stuiteren maar er zitten nog geen krasjes op hoor. toetsen kun je makkelijk blokkeren dus geen onaangename verassingen...
camera is echt prima en internetten gaat door het grote scherm ook perfect.
vind het over het algemeen dus een prima telefoon, alleen zou ik persoonlijk geen touchsscreen meer nemen, vind het toch te lastig met sms-en en dergelijke...maar moet er nog bijna 2 jaar mee doen....
Lynske78
Geplaatst: 21-07-09 08:44
heb hem nu iets meer als een half jaar maar ik ben blij als ik over anderhalf jaar weer een nieuwe telefoon mag uitzoeken. Wil echt geen touchscreen meer.
Mijn vriend heeft hem ook en hij vindt een touchscreen juist heel fijn. Hij moest wel erg wennen aan de telefoon, maar nu is hij er volgens mij erg tevreden over.
Ok, het touchscreen gebeuren is het toch niet helemaal, als ik de berichten hier zo lees. Of in ieder geval heel erg wennen. Ik zal er inderdaad ook twee jaar aan vast zitten, dus het moet wel een goede telefoon zijn.
Ik heb de telefoon ook. Ben er tevreden over. heb hem wel altijd in een sok zitten om krassen op me scherm te voorkomen. Heb hem wel 1 keer zonder sok laten vallen op de schermkant, maar geen kras te bekennen. Verder is het wel even wennen. Zitten heel veel functies op.
Ik vind de telefoon heel fijn werken vooral internetten en emailen is ideaal, maar mijn scherm was ondanks dat ik er voorzichtig mee ben toch erg gekrast waardoor hij steeds minder reageerde op aanrakingen.
Ik heb nu de jet, maar vond de omnia (nadat ik eraan gewend was) wel fijner.