vodafone abbo verlengen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Specials

vodafone abbo verlengen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 17:10

K heb een vraagje,
Ik heb al 2 jaar een vodafone abbo en heel tevreden dr mee, Maar in december loopt die af.
En wil hem weer verlengen. Geen probleem zou je denken..

Maar, op de site staat dat je 4 maanden voor die afloopt je abbo kan verlengen met een nieuwe telefoon oid dr bij.
Op 27-12-09 loopt die dus af, dat duurd dus nog langer dan 4 maanden dus kom ik nu nog niet in aanmerking voor een verlenging.

Op de site is dr een speciale pagina waarin je een nieuw abbo kan samen stellen enzo, Je kan hier in door in te loggen met je telefoon en dan krijg je een pincode op gestuurd.
3 maanden geleden heb ik dit al geprobeerd en toen kreeg ik een bericht met dr in "helaas u komt nog niet in aanmerking voor een verlenging, pas 4 maanden voor de eind datum van je contract".

Vandaag wou ik even kijken wat voorn telefoons dr allemaal zijn en kon ik wel ineens inloggen op die pagina en zou ik nu dus wel ineens in aanmerking komen?
Weet iemand of dit een fout is in de pagina of dat ik echt naar de winkel kan voor een nieuwe telefoon??

Alane

Re: vodafone abbo verlengen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 17:21

of het een foutje is, geen idee..
Maar ik zou eens gaan shoppen op diverse andere sites, vaak hebben ze daar betere aanbiedingen, gewoon bij je eigen provider maar dan bijv. een jaar contract ipv 2 jarig contract.

had ik ook, ik wilde een lg arena. bij mijn eigen provider had ik met dat toestel minimaal een 2 jarig contract moeten afsluiten, nu heb ik een jaarcontract, iets lagere maandkosten en hetzelfde toestel

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 17:23

Ik ben ook al jaren bij Vodafone en mij bellen ze altijd van tevoren wanneer ik m moet verlengen. Is wel handig dan krijg je gelijk allerlei kortingen enzo. Heb nu namelijk net mn abbo verlengt en krijg 50% korting :) Tja dan blijf ik wel klant. Vraag het anders even na bij de klantenservice (1200 bellen)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 17:44

toen ik mijn vodafone abo wilde verlengen belde KPN opeens of ik naar hen over wilde stappen :D
Eigenlijk best brutaal van ze, maar ik heb het wel gedaan! Ik was niet weg van de service van vodafone en was bij KPN ook nog eens veel goedkoper uit.

(en nee, ik heb geen aandelen bij KPN :P )

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 13:54

Ik wil eerder verlengen dat kan toch ook ipv de 3 of 4
maanden van te voren?

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 13:58

als je nu op de site wel een telefoon kan uitkiezen dan kun je er een bestellen.
zo makkelijk gaat dat.
en binnen een week heb je al je nieuwe toestel.
heb al bijna 8 jaar vodafone en bevald me nog steeds super..
je kunt hem lekker bestellen op hun site!
meestal gaat vodafone je ook bellen om je abo te verlengen..
doen ze wel anoniem..en op rare tijdstippen.

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 14:02

Cayenne schreef:
toen ik mijn vodafone abo wilde verlengen belde KPN opeens of ik naar hen over wilde stappen :D
Eigenlijk best brutaal van ze, maar ik heb het wel gedaan! Ik was niet weg van de service van vodafone en was bij KPN ook nog eens veel goedkoper uit.

(en nee, ik heb geen aandelen bij KPN :P )

grappig, en ik had het net andersom, jaaaren teveel betaald bij kpn. nu betaal ik echt veeel minder dan in al die jaren bij kpn....
en terugkomend op je vraag ts, ik denk dat je nu gewoon een nieuwe telefoon kunt uitkiezen....als de site dat aangeeft dan zou dat wel kloppen

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 14:03

Weet iemand hier hoelang de aktie dat als je nu verlengd voor 2 jaar je het 1e jaar maar de helft abbokosten betaald nog duurt??

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 14:06

Je kan 4 maanden voor je abbonments contract einddatum via de telefoon of het internet bestellen. In de winkel 3 maanden vantevoren. Je krijgt dus al eerder je toestel je abbonement gaat in op de einddatum van je huidige contract.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 14:13

Somebitch schreef:
Je kan 4 maanden voor je abbonments contract einddatum via de telefoon of het internet bestellen. In de winkel 3 maanden vantevoren. Je krijgt dus al eerder je toestel je abbonement gaat in op de einddatum van je huidige contract.

Dus als ik bijwijze morgen naar de winkel ga en wil verlengen
dan kan dat gewoon niet? Of zou je dan iets moeten bij te betalen?
Want mijn abbo loopt af in December..

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 14:16

Nee dan kan dat niet, dan moet je het echt via de telefoon of internet doen. Maarja dan moet je ook maar 10 werkdagen wachten voor het binnen is.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 14:18

Somebitch schreef:
Nee dan kan dat niet, dan moet je het echt via de telefoon of internet doen. Maarja dan moet je ook maar 10 werkdagen wachten voor het binnen is.

Huh kan je dan wel eerder verlengen dan die 4 of 3 maanden?
Dat is ook gek.. Maar goed als dat wel kan?

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 14:19

nope idd somebitch heef gelijk...
meestal heb je je toestel al heel snel...
ga wel even naar de winkel om toestellen te kijken...
dan heb je enig idee hoe ze eruit zien enz

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 14:19

Uhmm dat ligt er denk ik aan welke provider je hebt.
Bij T-Mobile hebben ze een lost & stolen aanbod en dan kan je wel eerder verlengen. Het nadeel daarvan is dat je die verlening dus af moet maken en wil je daarna weer eerder verlengen moet er eerst een normale verlenging tussen de lost en stolen zitten.

Hoe dat bij andere providers is weet ik niet. :n

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 14:27

Nou het enige dat ik zou kunnen doen is bij een andere provider een abbo afsluiten.. Kan je die ook van een bepaalde datum laten in gaan of is dat gelijk op de dag dat je 'm afsluit de ingang?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 14:28

Kan inderdaad ook op een andere datum. Bijvoorbeeld 5 december ofzo ;)

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 14:54

En dan heb ik toch mijn nieuwe toestel! :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 15:00

Ik had mijn nieuwe toestel (Sony Ericssson C902 Cybershot) ook gelijk al na 3 dagen in huis.
Alleen jammer dat ik hem pas na 3 maanden kon gebruiken :=

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 15:01

Inderdaad ;) Moet hij alleen wel simlockvrij zijn wil je je vodafone simkaart erin hebben. := Of een nieuw abbonement bij Vodafone afsluiten. ;)

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:20

Daarom is bestellen via andere sites 'handiger' dan heb je je telefoon simlock vrij en zonder stom provider logo...
(wij hebben een tmobile gelockt toestel, na einde abo wilden we de het toestel laten unlocken, zegt tmobile dat ze dat toestel nooit hebben uitgegeven :? tot op heden, 3 jar na dato nog steeds geen simlockvrijtoestel...
En als je overgaat naar een andere provider, en je wilt je nummer meenemen, dan kan dat pas per einde contract, of je kunt je contract afkopen (even de voorwaarden lezen van je provider)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:21

^Alane: Je hebt PB.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:24

waarschuwing!!!!

ik heb vorig jaar juli mn abbonement verlengt bij vodafone. ik heb al iets van 10 /11 jaar een abbo bij hun. mij is toen toegezgd dat ik het eerste haf jaar maar de helft aan abbo kosten zou moeten betalen. degene die mijn abbo verlengde heeft dat alleen niet goed ingevuld op mn nieuwe contract waardoor ik nu een jaar later nog steeds op mn geld zit te wachten. ben al diverse keren naar de vodafonecitypoint geweest en elke keer wordt mij beloofd dat het geregeld wordt. maar niet dus.....

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:25

Klacht indienen of met de klantenservice bellen, al zullen hun ook niet veel kunnen als het niet op je contract staat denk ik..
Ik zou een klacht sturen als je dat nog niet gedaan hebt.

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:28

TS, als je via de klantenservice je huidige abbo laat verlengen, kun je al 6 maanden voor het einde van je contract een nieuw toestel uitzoeken. Die heb je dan een week later in huis. Heb ik ook gedaan. Gewoon even bellen. Doe je dat via internet, dan kan het pas 4 maanden voor het einde van je contract.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:30

ik moet deze week toch naar het centrum voor nieuwe teugels. dan ga ik voor de laatste keer naar de citypoint. als het nu niet geregeld wordt ga ik stennis maken :P iedere keer wordt mij verteld dat ik binnen 2 weken bericht krijg maar dat krijg ik niet. het citypoint is telefonisch niet te bereiken dus dat gaat ook al niet.... en ik heb een hekel aan het centrum. moet weer parkeergeld betalen en ben een half uur onderweg. ik baal er wel ontzettend van. het i voor hun 'maar' 100 € waar ik gewoon recht op heb.