Ervaringen Blackberry Storm en Iphone 3GS

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LovingTweety

Ervaringen Blackberry Storm en Iphone 3GS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 18:28

Gezien ik over iets meer dan een maand een nieuwe telefoon mag uitkiezen ben ik alvast aan het rondkijken wat ik wil.

Nu zit ik te twijfelen tussen de Blackberry Storm en de Iphone 3GS.
Ik had op de blackberry site al een filmpje gevonden met de vergelijkingen (hoera!) alleen ben ik daarmee nog meer aan het twijfelen geslagen.

Heeft iemand hier ervaring met 1 van de 2 telefoons en hoe bevalt de telefoon?
Welke provider hebben jullie erbij en bevalt die?

Ik hoor het graag!!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 20:46

Het hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat je met een telefoon wilt denk ik.. Storm is wat meer gericht op de zakelijke markt, terwijl de iPhone meer een gadget is eigenlijk :)

Storm is al een wat oudere telefoon, en volgens wat geruchten online werkt blackberry op het moment aan de storm2.. Misschien leuk om in je overwegingen op te nemen?

iPhone is.. tja.. een iPhone :P Van apple, dus tof, maar met een rampenbatterij, een crappy camera etc.. Maar goed, het blijft een iPhone, met een enorme aantrekkingskracht :P (noot: ik heb zelf geen iPhone, nooit gehad ook.. mijn ervaringen zijn dus uit 2e hand, gebaseerd op meningen van mensen in mijn omgeving...)

Tipje: De Nokia N97? Touchscreen + full qwerty slide-out toetsenbord.. Ook een erg leuk ding :j Ik heb zelf erg lang getwijfeld tussen deze en een iPhone, ik heb uiteindelijk vorige week de N97 gekocht, en ik ben er tot nog toe bijzonder blij mee :D

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 21:17

Nokia heb ik zelf vrij slechte ervaringen mee :+ Schok water en stofbestendig en hield het een maand vol :+

Heb momenteel een samsung touchwiz en ben daar ook wel tevreden over dus echt een sloper ben ik niet.

Storm 2 klinkt wel goed, ik ga eens even googlen!

Iphone ben ik inderdaad ook erg bang voor de standaard problemen. Vandaar dus de ervaringen :P