hallo allemaal,
Ik heb laatst met veel moeite de site van mijn moeder online gekregen, www.bijzondereverjaardag.nl echter was/is hij nog niet helemaal af en wilde ik dus nog wat pagina's toe gaan voegen.
Alleen nu opent microsoft publisher mijn pagina's heel raar. voor publicatie kon ik alle pagina's bewerken als ik index opende (dan had ik tabbladen onderin). Nu dus niet meer en moet ik elke pagina apart openen??
Daarnaast wilde ik een link maken in het overzicht feestjes naar een nieuwe pagina, maar toen ik die opende in publisher was de helft van mijn tekst verdwenen??? Ik heb hem zéker gewoon goed opgeslagen en hij staat ook gewoon goed op internet..
Heeft iemand enig idee hoe ik weer gewoon de index pagina met tabbladen krijg en hoe ik het overzicht feestjes weer gewoon krijg?
Evt een ander programma wat gemakkelijker werkt voor een beginner (en dan het liefst een dat ik gewoon kan kopieren-plakken wat ik nu heb, ik vind publisher een heel fijn programma omdat het gewoon is 'wat je ziet is wat je krijgt', maar vind het nu aanpassen dus wel echt een drama..)