ik snap er niks van. ik probeer al de hele avond een nieuw mailadres aan te maken in windows mail. ik heb al 1 adres (van de provider) en ik heb gelezen dat ik er nog een bij kan maken. ik heb al veel geprobeerd, en ik heb een nieuw adres kunnen maken, maar ik kom er niet op.
bij extra en dan acounts en dan toevoegen. ik heb alles ingevuld, maar het lukt niet.
wie weet raad?
Alane
Geplaatst: 07-07-09 09:42
Je zult dan eerst bij je provider een nieuw adres moeten aanmaken... Zodat je dus een bestaand adres kunt toevoegen aan windowsmail
Het ligt aan je provider hoe een nieuw mailadres aan te maken is. bij bijv. hetnet: je surft dan naar http://www.hetnet.nl klikt rechtsboven op mijn gegevens, logt daar in met je gebruikersnaam en wachtwoord, en dan krijg je een menu te zien waar je of en nieuwe alias kunt aanmaken en/of een nieuwe mailbox met daaronder een alias (het is af te raden om alsmailbox naam je nieuwe mailadres te gebruiken omdat die dan vaak niet te vehuizen is)
En anders even bellen met je provider
carola1
Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-09 09:56
bedankt voor je reactie. ik heb op de site van kpn gekeken, maar volgens mij kan ik alleen mailadressen maken die eindigen op ....@planet.nl ik wl graag info@(bedrijfsnaam).nl maken. kan dat ook?
Nope, dan zul je die domeinnaam moeten registreren.. dus het gedeelte achter het @ En daar kun je dus voor gaan shoppen en je laten informeren wat het handigste/goedkoopste en best bij je past.
Als je KPN klant bent krijg je tegenwoordig een adres dat eindigd op kpnmail.nl