Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
bij de antagonist (Waar de site gehost zit) zeggen ze dat ik het via de direct button moet downloaden.Chiqa schreef:Bedankt voor je reactie, ik zet de backup op mijn PCbij de antagonist (Waar de site gehost zit) zeggen ze dat ik het via de direct button moet downloaden.
Dat gaat ook wel alleen het terugplaatsen durven ze niet te garanderen dat het goed gaat (Omdat hij erg groot is) ja aan zo'n antwoord heb ik niet veel.
Shadow0 schreef:Kun je de database op een lokaal systeem (uiteraard zelfde mysql-versie) plaatsen? Als dat lukt weet je dat de databasedump goed is, en kun je in principe je hele database leegvegen op de server en het terugplaatsen.
(Maar:
1. ik aanvaard geen aansprakelijkheid want ik heb al heel wat uren zitten in dingen die in principe geen enkel probleem hadden moeten zijn![]()
2. Als het om belangrijke data gaat zou ik naast een lokaal testsysteem op zoek gaan naar een webhost die je hierbij kan ondersteunen, zodat je behoorlijk zeker weet dat als jij een goede db-backup hebt, deze ook gewoon geplaatst zal worden.)

Shadow0 schreef:1. ik aanvaard geen aansprakelijkheid want ik heb al heel wat uren zitten in dingen die in principe geen enkel probleem hadden moeten zijn
Shadow0 schreef:Oh Chiqa: ik bedacht me nog, als je inderdaad nu de backups direct naar je pc haalt zou je die alternatieve route alsnog uit kunnen proberen: ruimte vrijmaken op de server, de backup daar plaatsen, dan inpakken (rar) en dan pas naar je eigen pc halen. Dan heb je ook geen risico's op timeouts etc.
.
Zit op computerforums waar ik de moed al op heb gegeven op dat gebied, ik snap er eht niets van wat ze schrijven.