NEE NEE NEE! Help ajsjeblieft!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

NEE NEE NEE! Help ajsjeblieft!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 12:27

* Diepe zucht*

Ik ben bezig met een verhaal te schrijven, en had een deel evrstuurd via de e-mail naar iemand. Dus op verzonden e-mails geklikt, de betreffende e-mail aangeklikt en op het meegestuurde bestand geopend en daarin verder geschreven. En natuurlijk vergeten dat het zou niet zou opslaan... Dus ik klik na drie nieuwe pagina's het bestand weg. 10 minuten later wil ik verder gaan en open het orginele bestand op mijn computer, maar je raadt het al, de drie nieuwe pagina's staan er niet bij. Nu vraag ik me af of ik dit dus nog terug kan vinden of maar opnieuw moet gaan schrijven.. Met zware tegenzin...

mag

Re: NEE NEE NEE! Help ajsjeblieft!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:29

volgens mij zou het dan in het mapje verzonden e-mails moeten staan....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:30

Computer niet uitgezet in de tussentijd? Dan moet je even via de zoekfuntie op naam van je verhaal zoeken, vind je hem waarschijnlijk terug in je TEMP folder ;)

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:31

Volgens mij is het echt foetsie. Heb ik helaas ook al te vaak meegemaakt (alleen dan met werkstukken die de volgende af moesten zijn..)

Hij staat toch niet bij verzonden emails? Want TS heeft het wel verder in een word document (of wat anders) verder geschreven wat ze geopend heeft uit dr verzonden email. Toch?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 12:35

suus_Mette schreef:
Volgens mij is het echt foetsie. Heb ik helaas ook al te vaak meegemaakt (alleen dan met werkstukken die de volgende af moesten zijn..)

Hij staat toch niet bij verzonden emails? Want TS heeft het wel verder in een word document (of wat anders) verder geschreven wat ze geopend heeft uit dr verzonden email. Toch?

Ja precies, ik had dus niet het orginele bestand geopend, maar het bestand dat was meegestuurd met de e-mail, en daarin verder gewerkt...

@Unwritten, bedankt voor de tip maar niks gevonden....

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 12:40

Hij is gewoon echt weg, poedersuiker! Kan ik weer opnieuw beginnen met die drie pagina's, *zucht*

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:45

Succes! En plak nu overal briefjes met "opslaan" op je beeldscherm en op de deur enzo ;)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 12:50

Ja dat maar doen, want als ik weer pagina's kwijt raak stop ik er mee! Dan krijgt Bokt ook niks meer te lezen haha..