Twitter

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snamsap

Twitter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-09 22:39

Steeds meer mensen zitten op twitter dus ik wilde ook wel een een kijkje nemen op twitter.
Maar helaas lukt mij dat niet iedere keer als ik http://www.twitter.com intyp krijg ik het volgende :Afbeelding
Ik heb al opvanalles geklikt maar ik kom maar niet op twitter Ik hoop dat er een bokker is die mij kan helpen :).

Neej

Re: Twitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:52

Ik kom zelf nooit op twitter.com (tweet via twitterfox, tweetdeck of slandr) maar ik heb even voor je gekeken.. Ik kom zelf wel gewoon op web, dus het zal niet aan twitter liggen.. probeer anders eens via http://search.twitter.com/ naar twitter home te komen?

pri_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:54

snamsap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-09 22:57

bedankt voor jullie reacties maar ik kom er nog steeds niet op ik krijg iedere keer het zelfde schermpje.

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:59

waarschijnlijk heb je dan een virus

probeer eens iets anders bij google in te typen, bokt ofzo als google dan ook vage paginas aangeeft en niet www. bokt.nl dan heb je een virus, dat heb ik namelijk ook een keer gehad mijn comp is na een tijdje gecrasht toen dus ik weet niet hoe je het kan verhelpen helaas.....

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 23:01

misschien staat je virus scanner of andere internet beveiliging het openen van de site niet toe?
wat gebeurd er als je overal in toestemt?

snamsap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-09 23:10

Marigold: Als ik over al in toestem dan valt alles weg

snamsap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-09 23:11

efaa schreef:
waarschijnlijk heb je dan een virus

probeer eens iets anders bij google in te typen, bokt ofzo als google dan ook vage paginas aangeeft en niet www. bokt.nl dan heb je een virus, dat heb ik namelijk ook een keer gehad mijn comp is na een tijdje gecrasht toen dus ik weet niet hoe je het kan verhelpen helaas.....

Ik heb dat alleen bij twitter bij andere websites niet.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 23:23

ja en toch heb ik bij twitter nergens last van. Krijg wel regelmatig de twitter-api-login te zien wanneer ik op web bezig ben, maar dat LIJKT niet eens op de melding die jij nu krijgt..

Heb vriendlief (die niet twittert) ook nog even laten proberen maar die komt ook gewoon op twitter, dus ik dénk toch dat het probleem aan jouw kant zit, en niet bij twitter zelf...

Maar wat het probleem dan is?? Geen idee :S