Ik ben voor mn moeder een website aan het maken, en probeer nu deze online te krijgen. Als het goed is werkt hij (iig als ik het adres in type krijg ik de beginpagina), echter zonder foto's en ook de links werken niet.. Help??
Het is de eerste keer dat ik een site maak en met ftp moet werken enzo dus ik heb echt geen idee waarom hij het niet doet... Heb hem gemaakt in Microsoft Publisher 2007 en gepubliceerd met Filezilla client.
nee? die heb ik er toch ingezet in publisher? en hoe krijg ik ze dan weer op de juiste plek? heb nu de pagina 'voorstellen' toegevoegd, maar geloof niet dat hij al doorlinkt (terwijl ik dit in publisher wel heb gelinkt met elkaar en dit in het voorbeel dook gewoon werkt..?)
Bienotje
Geplaatst: 26-06-09 08:45
Worstel er ook nog genoeg mee, maar hier even in het kort hoe ik het werkend heb gekregen..
De beginpagina sla je op als index. Die file doe je uploaden, maar daarnaast moet je ook een map ´index_bestanden´ uploaden. Daarin worden namelijk je plaatjes weergegeven en die slaan niet automatisch mee op in je gewone index.
Om dat te krijgen, moet ik ook eerst mijn beginpagina ´publiceren op het web´ optie bovenin de menubalk, dan wordt ook automatisch dat index_bestanden mapje aangemaakt dacht ik. Ik upload dus geen specifiek publisher bestand, maar voor ik ga uploaden is er al een soort internet bestand van gemaakt.. En dus nog los een mapje met plaatjes..
Dat is het alleen voor je eerste pagina. Dan je tweede pagina voor je nemen, ook deze apart ´publiceren op het web´ Bv. als pagina2 en dan heb je ook weer een apart mapje in je directory met pagina2_bestanden. Deze beiden ook weer uploaden via FTP enzovoort