Tom Tom navigatie, traag signaal?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thats_Me

Tom Tom navigatie, traag signaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 20:05

Zonder m'n tom tom kwam ik toch wat minder snel op de plekken waar ik zou moeten zijn. Dus ook afgelopen zaterdag met goede zin de navigatie weer aangesloten. Adres in gevoerd en rijden maar!
So far so good. Tot dat ik het wel erg vreemd vond dat hij wel erg lang er over deed om het signaal te vinden. Pas toen ik bijna op bestemming was kon hij signaal vinden met de sataliet. Eerder niet, heel erg vreemd heb dat nooit eerder gehad.

Was wel blij dat ik ook gewoon wegen kaarten in de auto heb liggen dus hup parkeerplaats opgezocht en zoeken maar! Maar toch ideaal is het niet.

Ik dacht dat het aan het slechte weer was maar gister en vandaag gewoon wéér dat hij er zo lang over doet. Denk wel ruim half uur, driekwartier voordat hij signaal heeft. Terwijl het normaal 1-2 minuten is.

Zijn er meer mensen met problemen? en iemand enig idee waar je kunt zien of er storingen zijn? want op de site van tom tom wordt ik niet veel wijzer.

AngelofLove

Re: Tom Tom navigatie, traag signaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 20:30

Wij hebben ook weleens dat het echt mega lang duurt voordat hij eindelijk een signaal vindt, echt irritant is dat!

Thats_Me

Re: Tom Tom navigatie, traag signaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 20:41

Ja erg vervelend inderdaad. Maar heb het echt nog nooit gehad. Rij er nu al zeker een half jaar paar keer per week mee rond. Dus ik vermoed toch echt een storing ofzo.

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 15:29

Heb je er GPS-fix op zitten? Even een nieuwe versie downloaden bij TomTom home. Dat moet kunnen helpen.

En het ligt ook aan weersomstandigheden. Een keer in de zo veel tijd zit er teveel van een bepaalde stof in de lucht ofzo en daardoor is het moeilijker om een GPS signaal op te vangen.