LG KP500 Cookie ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Liez

LG KP500 Cookie ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-09 16:27

Wie heeft er een ervaring met de LG KP500 Cookie :D
We zitten er over na te denken om het te kopen.
Maar is het makkelijk om muziek enz. er op te downloaden.
Ik zou het graag horen.

Lisa

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 16:29

Mijn broertje had er 1. Was nog maar 2 maanden oud, toen hij vorige week in de botsauto's ging, en het scherm niks meer deed, zonder dat er echt wat gebeurde. Geen geld oid teruggekregen...

Amanda_T

Re: LG KP500 Cookie ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 11:01

Het neefje van mijn vriend heeft er eentje en vind het een heel fijn toestel. Heb alleen van andere gebruikers gehoord dat de batterij heel snel slecht word (hoor ik snel bij LG telefoons) en je hebt daar dus geen garantie op.

Wendel

Re: LG KP500 Cookie ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 11:07

Ik was tevreden maar ik begin me er steeds meer aan te ergeren helaas.
In het begin zat er een softwarefout in en moest hij terug naar de fabriek. Nu is het niet helemaal over maar heb nog geen tijd gehad om er mee terug te gaan.
Ook merk ik dat het ontgrendelknopje op de scherm heel irritant is. Ik heb afgelopen dagen mensen gebelt toen hij in mijn tas zat.
Ook heb ik hem in een hoesje. Maar op een of andere manier gaat hij vanzelf van de ontgrendeling en gaat bellen

andreaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:35

Wendel schreef:
In het begin zat er een softwarefout in en moest hij terug naar de fabriek. Nu is het niet helemaal over maar heb nog geen tijd gehad om er mee terug te gaan.
Ook merk ik dat het ontgrendelknopje op de scherm heel irritant is. Ik heb afgelopen dagen mensen gebelt toen hij in mijn tas zat.
Ook heb ik hem in een hoesje. Maar op een of andere manier gaat hij vanzelf van de ontgrendeling en gaat bellen

Had ook precies hetzelfde!
Heb m'n simkaart maar weer in mijn oude telefoon gedaan. Vond 'm heel irritant worden.

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:37

Wendel schreef:
Ik was tevreden maar ik begin me er steeds meer aan te ergeren helaas.

Ja dat is heel irritant, heb ik met mijne ook last van :j

Verder vind ik het wel een fijne telefoon, maar ik heb hem ook pas een maandje ofzo :+