Autoradio

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sissi87

Autoradio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 13:42

Wat is nou een goede autoradio?
Ik heb wel een autoradio maar die heeft er eigenlijk al jaren niet meer ingezeten omdat hij als mijn auto stil stond mijn hele accu leeg trok |o beetje vreemd. Daarom als ik een nieuwe koop laat ik hem inbouwen bij de garage hier, want volgens mij kunnen ze dat zo aansluiten dat hij op het contact gaat of ben ik nu kippig? (heb echt geen verstand van dat soort dingen)
Maar ik zoek gewoon een simpele autoradio die er wel mooi uit ziet, dus niet te veel knoppen enzo.
Hebben jullie ideeen?

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 13:58

Ik heb trouwens de Sony MEX BT 2600 zien staan, die was volgens de consumentenbond de beste keus.
Iemand die daar ervaring mee heeft?

Ettesil

Re: Autoradio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:50

Hoi,

Ik heb geen ervaring met die Sony, maar wel met meerdere andere Sony's. Prettige radio's, makkelijk in de bediening en geen discoverlichting erin.

En als de draden niet allemaal los zijn, dan is het plaatsen meestal niet zoveel werk. Als ze alle draden apart moeten bevestigen, dan is het meer werk natuurlijk.

Succes met je beslissing!

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 14:53

Oke dankje, wil hem echt door de garage laten doen, aangezien ik het me niet kan veroorloven om sochtens met een lege accu te staan!

Anoniem

Re: Autoradio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 19:21

Autoradio kan idd op het contact worden aangesloten, dan gaat hij pas uit (Of later) als je de sleutel dr uithaald.