It's. Geld terug?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NatassJa

It's. Geld terug?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 22:30

Vorige week heb ik een nieuwe camera gekocht bij de It's in Rotterdam.

Helaas doet hij het niet, zoals hij het hoort te doen en ben ik dus niet tevreden.

Weten jullie of je je geld terug krijgt bij de It's?

Heb al op de site gekeken, helaas kon ik daar weinig ontdekken daarover.

RandyOrton25

Re: It's. Geld terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 22:32

ik neem aan dat je nog garantie heb dus mischien kun je hem wel ruilen.
anders zou ik even bellen maandag

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 22:36

Ja ik ga morgen denk ik langs, maar las al vervelende verhalen op het internet, dat ze behoorlijk moeilijk kunnen gaan doen!

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 22:40

In je recht gaan staan als ze moeilijk doen! Ze horen een deugdelijk product af te leveren en niet eentje met gebreken. Je zal ze de kans moeten geven om het probleem te verhelpen en als ze dat niet kunnen kan je je geld terug eisen of ingaan op de oplossing die de winkel biedt(de winkel voeldoet niet aan zijn verplichting om een deugdelijk product af te leveren).

Succes en hopelijk tref je het en bieden ze een goede service

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 22:41

Je hebt minstens een jaar garantie, dus een nieuwe krijgen kan je altijd. En als het binnen een week is, zelfs nog helemaal terugbrengen denk ik (zie de bon).

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 22:42

Ik hoop het ook!
Op de site staat dat ze zo'n geweldige service hebben!!
We zullen het morgen zien!

Maar als ze echt moeilijk gaan doen en verhaaltjes naar mn hoofd krijg, ga ik toch wel even uit mn slof schieten denk ik. (Wel beleefd natuurlijk, maar wel dat het duidelijk overkomt) ;)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 22:43

Muisbal schreef:
Je hebt minstens een jaar garantie, dus een nieuwe krijgen kan je altijd. En als het binnen een week is, zelfs nog helemaal terugbrengen denk ik (zie de bon).

Nou, dat is het dus. Er staat niks op de bon..

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 22:45

Sowieso staat de datum van aankoop op je bon en binnen een week hoort een apparaat niet kapot te gaan. Gewoon teruggaan en het probleem melden, dat je een andere wil. Laat je niet afschepen met een reparatie, laat de bedrijfsleider en maar bij komen anders. Je gaat gewoon naar huis met een nieuwe, en anders mogen ze 'm houden (en jij je geld terug). Wedden dat als jij standvastig genoeg bent je het wel krijgt ;)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 22:46

Gewoon niet vertrekken bij de balie voordat jij het voor elkaar hebt zoals je wilt.
Op je punt blijven staat en duidelijk zijn in wat je van hun verwacht.

Ik heb het laatst gehad met een hoofdstel.
Ik had een mooi kieffer hoofdstel (mijn paard was wat groen nog) dus moest nog even vast gehouden worden met opstijgen.
Paard doet alleen zijn hoofd even iets de lucht in en hup, bakstuk van het kopstug ofgebroken?

Kopstuk was gewoon kapot.
Ik terug naar de winkel (2 dagen daarvoor gekocht)
Ze wilden mij geen nieuw kopstuk meegeven.
Dus ik ben daar net zolang blijven staan en gezegt dat ik daar niet mee akkoort gingen en hoe ze het ook gingen doen, ik zou niet weg gaan voordat ze iets hadden geregeld.

Toen ging die muts op een gegeven moment met haar baas bellen.
( ze zei dat het mijn eigen schuld was want ik had hem niet goed gevet, ik had dat ding net 2 dagen en 1 keer gevet, ik weet niet of jullie zo zijn dat jullie ook als je hem niet gebruikt elke dag je hoofdstel vet? maar ik niet)

Nou na lang discuseren met de baas kreeg ik dan toch een kopstukje vergoed!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 22:47

Ik ga het zeker proberen! En ik neem ook mn moeder mee voor de zekerheid, die kan dr ook wat van hahaha.
Denk dat het wel goed moet komen. En gaan ze moeilijk doen, WIL ik helemaal niks meer van hun ook geen nieuwe camera, behalve mn geld terug!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 22:49

Muisbal schreef:
Sowieso staat de datum van aankoop op je bon en binnen een week hoort een apparaat niet kapot te gaan. Gewoon teruggaan en het probleem melden, dat je een andere wil. Laat je niet afschepen met een reparatie, laat de bedrijfsleider en maar bij komen anders. Je gaat gewoon naar huis met een nieuwe, en anders mogen ze 'm houden (en jij je geld terug). Wedden dat als jij standvastig genoeg bent je het wel krijgt ;)

Precies, je moet zelfverzekerd zijn, (nooit boos gaan schreeuwen, want dat betekend dat je het niet kunt winnen.) Rustig verwoorden en heel duidelijk zijn.
En niet opgeven!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 22:50

daantjuhhh schreef:
Gewoon niet vertrekken bij de balie voordat jij het voor elkaar hebt zoals je wilt.
Op je punt blijven staat en duidelijk zijn in wat je van hun verwacht.

Ik heb het laatst gehad met een hoofdstel.
Ik had een mooi kieffer hoofdstel (mijn paard was wat groen nog) dus moest nog even vast gehouden worden met opstijgen.
Paard doet alleen zijn hoofd even iets de lucht in en hup, bakstuk van het kopstug ofgebroken?

Kopstuk was gewoon kapot.
Ik terug naar de winkel (2 dagen daarvoor gekocht)
Ze wilden mij geen nieuw kopstuk meegeven.
Dus ik ben daar net zolang blijven staan en gezegt dat ik daar niet mee akkoort gingen en hoe ze het ook gingen doen, ik zou niet weg gaan voordat ze iets hadden geregeld.

Toen ging die muts op een gegeven moment met haar baas bellen.
( ze zei dat het mijn eigen schuld was want ik had hem niet goed gevet, ik had dat ding net 2 dagen en 1 keer gevet, ik weet niet of jullie zo zijn dat jullie ook als je hem niet gebruikt elke dag je hoofdstel vet? maar ik niet)

Nou na lang discuseren met de baas kreeg ik dan toch een kopstukje vergoed!

Hahaha, dus zo moet ik het ook gaan aanpakken!

Bij mij is het dus zo, als ik de batterijen erin doe, staat er, vervang de batterijen.
Had allebei de batterijen net opgeladen! Want waren die dag ervoor leeg.
Gelijk aan natuurlijk, want ik wilde weer foto's maken. Krijg ik het weer te zien!

Zelfs met nieuwe batterijen! Dus dat klopt niet helemaal!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 22:50

daantjuhhh schreef:
Muisbal schreef:

Precies, je moet zelfverzekerd zijn, (nooit boos gaan schreeuwen, want dat betekend dat je het niet kunt winnen.) Rustig verwoorden en heel duidelijk zijn.
En niet opgeven!

Ooh nee, ik ga absoluut niet schreeuwen hoor! Kan allemaal op een rustige manier. Maar wel duidelijk ;)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 22:52

Dan komt het vast wel goed!

Wel even laten horen hoe het afloopt he?

Succes! :D

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 23:02

Ja tuurlijk!! Ben ook heeel benieuwd!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 11:36

Ik ga morgen, moet onverwachts werken! Dus jullie horen morgen van me!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 09:50

Nou, geen geld terug gehad. Wel een nieuwe camera. Moest eerst deze proberen. Heb er wel 2 pakjes Sony oplaadbare batterijen gehad. Plus nog 1 van Duracell. Wordt deze week gebeld, kan ik hem ophalen. Wel even opletten natuurlijk dat ik niet gewoon dezelfde krijg hahaha. Opzich goeie service. Dus afwachten hoe het met deze gaat, en anders NOG maar een keer langs.