Ik zit met het volgende probleem:
Sinds gisteravond zijn ineens alle draadloze netwerkverbindingen bij onze 3 computers uitgevallen. Op hetzelfde moment.
Ik dacht, nou misschien is er storing bij KPN. Niet dus, vandaag doet het draadloze internet het nog steeds niet. Wij hebben 1 computer op kabel aangesloten zitten en deze doet het wel.
De overige 3 computers zitten op draadloos aangesloten en hebben het altijd perfect gedaan.
Het gekke is, de modem geeft aan dat WiFi het gewoon doet.
Ik dus naar KPN gebelt, hun metingen gedaan, alles klopte. Het probleem zou bij mij liggen.. Jaja, wel erg toevallig dan dat alle 3 de computers het ineens niet meer doen.
Ja, dat was heel toevallig maar het probleem lag toch echt niet bij hun... Jaja...
Maar goed, nu zit ik dus nog steeds zonder internet op deze 3 pc's en ik heb het internet hard nodig daarop.
Ik heb de instellingen alles nagekeken en het klopt allemaal gewoon.
Wie oh wie kan mij helpen? Ik ga echt geen monteur van KPN laten komen, dat kost me handen vol met geld omdat ze beweren dat het probleem niet bij hun ligt. Ik ga echt geen 15 euro per kwartier betalen voor iets wat niet mijn fout is.
Als iemand een oplossing weet, heeeel graag.
Het volgende heb ik al geprobeerd: herstellen, modem resetten, instellingen opnieuw invoeren, via opdrachtsprompt geprobeerd.
Hij geeft als foutmelding steeds aan dat hij het IP adres ofzo niet kan vinden. Iig is het iets met het IP adres.
Hélp
Ik word nog een heuse computernerd