Advertentie plaats probleem, HELP!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Evanescence8

Advertentie plaats probleem, HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 19:35

Hoi,

Wie kan mijn helpen? :o

Ik wil van mijn pony een advertentie plaatsen op sporthorses.nl (paardenverkoopsite) Alleen zo te merken moet je een geleerde zijn om er fatsoenlijk een advertentie te kunnen plaatsen.

Stap 1: eerst veel problemen met errors, en telkens kan hij de pagina niet vinden (op verschillende computers geprobeerd) uiteindelijk kwam ik erachter dat de foto's van JPG moesten zijn....

Oké, stap 1 klaar, maar nu komt de grote vraag:
Na stap 1, als ik heb geklikt op "verstuur" komt hij bij stap 2. Bij stap 2 wordt gevraagd om te betalen. Ik heb aangeklikt: (betalen) (je kon nergens anders op klikken, er stond alleen info over met welke betaalsoort je wilde betalen)

Uiteindelijk krijg ik op een wit beeld (na het klikken op de link dat je wilt betalen) iets wat leek op: Error, client name fault, client provincie fault, client e-mail fault, enzovoorts. Je kon verder nergens op klikken om door te gaan of dergelijke.
álle persoonlijke gegevens zijn dus blijkbaar fout. Hoe kan dit? Ik heb alles gewoon normaal ingevuld. Ik heb ook nog gekeken bij andere verkopers, en ik heb het op dezelfde manier ingevuld, zonder spelfouten, geen velden overgeslagen, en verder is alles in orde. Ik heb het ook een aantal dagen geprobeert, maar telkens krijg ik weer dezelfde error... |o

Ik heb nog nooit zoveel problemen gehad met een advertentie plaatsen. Is dit normaal op sporthorses? En het belangrijkste: hoe krijg ik de adverentie geplaatst. :o (en ja, ik voel mij eigen een ontzettende sukkel, maar het is echt moeilijker dan dat het lijkt) Of weet iemand ergens iets van een storing op sporthorses?

Ik hoop op reacties van mensen die misschien ervaring hebben met sporthorses.... Alle reacties zijn welkom!

liiisette

Re: Advertentie plaats probleem, HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:37

oef durf het niet te zeggen! veel suc6 ermee!

Evanescence8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 19:44

Dankjewel ;) Ik hoop dat het goed komt. En als er ook helemaal geen bokker is die weet hoe je daar een advertentie moet plaatsen.... dan is het wel heel moeilijk. Maar zeg nou zelf, een advertentie plaaten :? Wat is daar moeilijk aan. Op de een of andere manier denk ik dat ik iets fout doe, dat kan haast niet anders. Maar ik zou bijgod niet weten WAT ik fout doe... Het is me op andere sites altijd gewoon gelukt, of ben ik nou zo dom ofzo :o Hopen dat een bokker goede raad weet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 20:09

Het kan soms helpen om met een andere browser te werken? Niet alle websites werken bijvoorbeeld in Mozilla FireFox, maar moeten persé Internet Explorer hebben.

Evanescence8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 13:46

Bedankt!

Ik heb het gevraagd aan sporthorses, en het blijkt een probleem op de site. De error komt door het invullen van predikaten. Maar er wordt aan gewerkt (gelukkig :D )

Hierbij weet ik mijn antwoord, en er mag gerust een slotje op ;)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 18:46

gelukkig ben je niet gek geworden en lag het aan de site zelf ;)

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:57

LZP -> TV