foto formaat bij photobucket

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre

foto formaat bij photobucket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 17:02

Ik heb gisteren voor het eerst foto´s ge-uploaded bij Photobucket.
Er staat dan onderaan de foto een schermpje met een link voor o.a. forums. Toen ik die hier wilde plaatsen, zei bokt dat de foto´s te groot waren :\ .
Op een gegeven moment heb ik de foto´s maar in mini-formaat neergezet (stond ook een linkje van bij), maar dat ging natuurlijk wel ten kostte van de foto´s ;) .
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de foto´s hier in een "prettig" formaat op bokt kan krijgen :) ? (Welke link moet ik daarvoor bij Photobucket aanklikken?)

8nnemiek

Re: foto formaat bij photobucket

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 18:02

Als je de foto opent dan staat er als het goed is een knop modify of edit.. en daar kun je gewoon resizen :)

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 20:37

Sorry, ik ben een vreselijke :o? op dit gebied en ik kan niet vinden wat je bedoeld :o !
(Ik zie/vind nergens een modify of edit button :\ !)

Als ik met mijn muis op een fotootje ga staan, komen er onderaan allemaal van die links die je op verschillende sites kan zetten. De link die voor "forums" zou moeten zijn, is te groot volgens bokt!
Als ik de foto aanklik (en daarmee ook groter krijg) staat er links bovenaan wel hoe groot de foto is, maar niet hoe ik hem ophet juiste formaat kan krijgen := ...

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:40

Je kan bij het formaat kiezen voor 800×600, dat is de maximum toegestane grootte op Bokt.
Of bedoelde je hoe je 'm nu nog kan wijzigen? Ik zou 'm dan nog een keer uploaden, net zo makkelijk. :P

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 20:53

MarrieLeen schreef:
Je kan bij het formaat kiezen voor 800×600, dat is de maximum toegestane grootte op Bokt.
Of bedoelde je hoe je 'm nu nog kan wijzigen? Ik zou 'm dan nog een keer uploaden, net zo makkelijk. :P

Okay, heb gedaan wat je hebt geschreven (formaat 800 x 600 kiezen en opnieuw uploaden), nu even testen of het ook werkelijk gelukt is :+ :

Afbeelding

Jeuhhh, gelukt *\o/* !!!
(Iemand in een ander topic wilde graag mijn nep orchideeen wat beter zien :+ .)

Dank je wel voor de tip +:)+ !!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 21:15

*even opgezocht*

Volgende keer als je iets wil verkleinen via photobucket zelf:
-Op de foto klikken (openen)
-Dan zie je boven een balk met een menu 'Edit images', daar ga je met de muis op staan
-klik op 'resize'
-de rest wijst zich vanzelf :)

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 21:55

Jaahhh... ook jouw tip is gelukt *\o/* !!
Natuurlijk ook jij bedankt voor de hulp +:)+ !

Afbeelding
(Dit is trouwens het plekje in mijn voortuin wat dochterlief en ik van het onkruidoerwoud bevrijd hebben, want daar wil ik graag een houten terrasje maken ;) .)

(Ik voel me dan zo´n nitwit hè :roll: :D ! Ik was al helemaal trots op mezelf dat ik überhaupt foto´s kon uploaden :+ .)

Meiden, allebei nogmaals bedankt; ben ik weer een stapje verder in mijn i-net carriere :D !