Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MysticTinker schreef:Oei, als je geen backup hebt opgeslagen tussendoor dan ben ik bang dat je em niet meer terug gaat vinden.
Misschien in de Adobe Indesign folder, is daar niet ergens een mapje 'backup' of 'recovery'?

dat is wel enorm balen, kostte het veel tijd om alles overnieuw te doen? xDramaQueen schreef:veel dames bij mij op school vergeten het ook, dan maken ze er een pdf van en dan raken ze het indesign document kwijt, en als er dan iets gewijzigd moet worden... aiii ik weet dus ook dat het niet meer terug te halen is..
mag schreef:xDramaQueen schreef:veel dames bij mij op school vergeten het ook, dan maken ze er een pdf van en dan raken ze het indesign document kwijt, en als er dan iets gewijzigd moet worden... aiii ik weet dus ook dat het niet meer terug te halen is..
Als het geen grote wijzigingen zijn kun je een pdf vaak nog wel "openbreken" en aanpassingen aandoen.
ik zelf heb er geen last van, ik sla altijd eerst ind op en daarna maak ik er pas pdf van, maar het gebeurd zoveel in onze klas