Hallo, ik ben opzoek naar een statief voor mijn Olympus e-300 camera. Hij moet stevig zijn, aardig hoog kunnen, makkelijk mee te nemen zijn, en niet duur zijn, tweedehands mag ook. Wanneer het maar betaalbaar is.
Wat raden jullie mij aan? Of heeft iemand nog een tweedehands voor mij in de aanbieding?
http://www.avantius.nl/contents/nl/p886.html zou dit een optie zijn? Ik heb eigenlijk liever eentje die tot 150 cm gaat ipv 135. Maar dat is in mijn lage prijsklasse niet te vinden denk ik. Deze is 44 cm opgeklapt, dat valt dus ook wel mee. Met draagtas voor vervoer. Stevig (3poot) 960 gram
Alleen vraag ik mij af of die wel goed genoeg is, en wat is een betere? En kan mijn olympus e300 er gewoon op?
Ahh wat jammer zeg! Ik had vorige week een zoom in de winkel gekocht (zat zo'n leuk mini-statief bij XD ) en toen zag ik de advertentie staan, en dacht nog 'zal ik toch maar n abonnement nemen??'.. maar was ik dus toch al te laat geweest. Wel een mooi ding Zal ook vast nog wel eens opnieuw worden aangeboden.
CoonArt
Geplaatst: 02-06-09 15:17
Als ik dat mini-statiefje op mijn camera zou doen dan knakt hij door zijn pootjes heen!
Het statiefje houdt mijn camera makkelijk En ik heb toch een Nikon D50 met 18-55mm zoomlens. Dat ding is erg stevig, en de pootjes hebben anti-slip. Ik heb em altijd bij me in mijn tas, erg handig voor als je even een foto wil maken op een terrasje ofzo, met de timer bijvoorbeeld, en makkelijk mee te nemen.